Får hele tiden udbrud

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Mr. Jakob

Får hele tiden udbrud

Indlæg af Mr. Jakob »

Hej
har efterhånden læst mig igennem alle indlæg…og de er virkelig gode tak for det. jeg fik Herpes for et lille år siden og har haft mange gentagne udbrud - ca. to om måneden. Nu får jeg en Aciclovir-pille dagligt…når jeg mærker noget komme tager jeg to dagligt, og når jeg får et udbrud tager jeg 5 piller dagligt i 5 dage. Kommer så til at tænke over…hvor meget må man æde af de her piller? Og hvad er bivirkningerne. Kan leveren tåle det?

Jeg har lokket min læge til at udskrive en æske a 100 piller til mig pr. gang på en recept der gælder 5 gange, så jeg hele tiden har piller.

Selv om jeg tager to piller om dagen, så kan jeg mærke at virus lever, og nogle gange virker huden irriteret. Jeg kan stort set kun have sex med min kæreste beskyttet, da jeg ellers får udbrud et par dage efter. Jeg har haft en enkel periode på 1 måned uden ubbrud og jeg ved ikke helt hvorfor. Så stoppede jeg med piller og fik udbrud igen…

30

Re: Får hele tiden udbrud

Indlæg af 30 »

Jeg er en gut på 30 år som gennem de sidste par har været hårdt ramt at herpes på kønsdelene.
Jeg er dybt frysteret da jeg ikke synes at kunne finde midler der hjælper, hverken creme eller piller.
Jeg har prøvet nogle ret voldsomme piller, samt en længervarende kur med to stk. om dagen - alligevel lykkedes det mig at få et udbrud i perioden. Jeg er så ked af det og føler min livskvalitet er nedsat mærkbart…i de mørkeste timer overvejer jeg at blive munk…for hvem vil have en kæreste som mig hvor der er undtagelsen af jeg er “rask” nede mellem benene.
Mit håb er at der er nogle derude der kender til et mirakelmiddel som kan anbefales? Gerne gode alternative behandlingsformer, for jeg er efterhånden meget desperat.
Håber der er nogen der kan hjælpe?

Besvar