Smitte uden sex ??

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Ukendt

Smitte uden sex ??

Indlæg af Ukendt »

Er det rigtigt at man kan blive smittet med HG uden at haft egentlig sexuel kontakt?
Her tænker jeg på at penis ikke har været i berøring med andre hverken hænder, mund eller kønsorganer. F.eks. alene via kys og lidt -vulgært sagt - gramsen på andre dele af kroppen….

Sagen er, at jeg har formodentlig fået herpes. Jeg fik små blærer på penis for et par uger siden og havde et par dage forinden kysset, krammet mv. (fjollet rundt) med en pige til en fest og uden at gå i detaljer var min penis i kontakt med hende (ikke samleje). Jeg gik til lægen, der troede det var herpes. Han tog en blodprøve og checkede efter sigende efter umiddelbare spor (en form for antivirus) og tegn på længere tids herpes (anden form for antivirus), men det hele var negativt. Umiddelbart lettelse, men jeg kan dog forstå at der går lang tid inden den kan endeligt spores, så jeg er LANGT fra frikendt. Problemet er at jeg lige nu synes at være ved at få et forkølelsessår på læben, så jeg er inderst inde overbevist om at jeg er har det.

Besvar