lille sjov historie med en lorte sygdom

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
ohno
Indlæg: 2
Tilmeldt: 3. jan 2012, 09:21

lille sjov historie med en lorte sygdom

Indlæg af ohno »

Jeg er simpelthen nødt til at fortælle det her til nogen. Nu har jeg haft denne her sygdom i over et halvt år, og har konstant udbrud.. tror jeg er udbrudsfri i max 2 uger af gangen.. LORT!!
Nå... det er ikke det jeg vil fortælle.. men synes den var lidt småsjov så jeg var nødt til at dele den med nogle.. så tænkte at det har var forumet at gøre det i! der er ingen der ved jeg har HSV2.. har heller ikk haft sex siden jeg fik det konstateret.. anyways..

Jeg var på apoteket i går for at købe nogle aciclovir.. og jeg står og venter.. og imellem tiden står hende apotekerdamen og småsludre lidt.. og spørger pludselig om jeg har en solstift til læberne og jeg stod øøh. nææh.. ellers så køber jeg en (troede hun snakkede om at jeg skulle bruge den på min ferie.. sq nemlig havde nogle forebyggende piller mod rejsemave til min kommende ferie) aaah oki.. For de er rigtig gode til læberne og kan forebygge at der kommer noget.. jeg tænker: kommer noget?? Kommer hvad.. at jeg får forbrændt læberne :S :D Jeg siger ikke noget og hun snakker videre.. Så går det pludselig op for mig.. at hun tror jeg har forkølelsessår på læberne.. Og hun bliver ved med at snakke om at man skal bruge solstift så får man ikke blister på læberne.. og det sq være rigtig godt og hun snakker bare videre.. alt imens jeg tænker og smågriner lidt for mig.. Ja.. det er så ikke DE læber der er forkølelsessår på :D Men det kan da godt være at en solstift også kan hjælpe dernede :D Har dog ikke prøvet.. men det q da være man sq overveje det ;) ;) ;) :D

Oki.. det var måske lidt sjovere da jeg stod i det. men tænkte lige at jeg ville dele den lidt, og håber at folk måske får et lille smil på læben (og ikke andet ;) ;) )

M1985
Indlæg: 1
Tilmeldt: 25. jul 2012, 10:48

Re: lille sjov historie med en lorte sygdom

Indlæg af M1985 »

Hvis nu du var naturist, kunne det måske ha en virkning :-D

Besvar