Øv altså - positiv test:(

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Gæst84

Øv altså - positiv test:(

Indlæg af Gæst84 »

Hej alle her inde...
Jeg vil først lige sige tak for jeres vildt gode indlæg - det har hjulpet mig meget! Jeg er i den samme situation som jer - har fået konstateret herpes forneden! Jeg var helt knust, da jeg fik svaret, især fordi to gynækologer fra Hvidovre havde set på det og ikk synes, det lignede herpes. Så går man jo og håber, men ak! Mit spørgsmål er, er der nogle af jer, som blev ved med at få nye blærer i løbet af primærudbruddet? Det skal lige siges, at jeg i alt har haft en 11-12 stykker på de to en halv uge, jeg nu har haft det, men når nogle forsvinder, kommer der nye. Er det normalt?? Jeg føler mig simpelthen så ulækker og er bange for aldrig at få en kæreste - hvem vil have en med en kronisk kønssygdom? Er nogle af jer her inde i forhold, hvor jeres partner har accepteret jeres sygdom?
Håber at høre fra jer.
Hilsen mig

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Øv altså - positiv test:(

Indlæg af Arenze86 »

Jeg fik også nye blære konstant ved første udbrud, så det er set før :) Havde nærmest udbrud konstant de første 10 uger, indtil jeg ændrede min livsstil (livsstilsændringer er der en del tråde om efterhånden).

Jeg har selv en kæreste der accepterede det med det samme, og har hørt om andre der har oplevet det samme, så heller ingen panik der :)

gæst84

Re: Øv altså - positiv test:(

Indlæg af gæst84 »

Tak for dit svar! Jeg fik af vide, at mit primærudbrud burde være ovre, men i nat mærkede jeg igen den der stikkende og kløende fornemmelse, så jeg skyndte mig straks at tage piller! Det irriterer mig, at lægerne siger, det burde være slut, når jeg kan se her inde, at det åbenbart er normalt, at det første udbrud varer i MANGE uger, fordi det blir ved med at komme igen. Læste i en af trådene, at i var nogle stykker, som havde mødt hinanden - er det noget i gør jævnligt?? Kender nemlig ingen med den her sygdom, og jeg kunne virkelig godt bruge nogle at snakke om det med.

gæst84

Re: Øv altså - positiv test:(

Indlæg af gæst84 »

Og virkelig dejligt at høre, at der stadig er mænd, som er ligeglade og stadig godt vil have en - det har jeg virkelig frygtet!:-)

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Øv altså - positiv test:(

Indlæg af Arenze86 »

Vi har mødtes en gang, men kan sagtens mødes igen, hvis du er interesseret. Evt. opret dig som bruger og skriv en PM, hvis det er noget du har lyst til :)

Ananas
Indlæg: 7
Tilmeldt: 10. okt 2011, 18:02

Re: Øv altså - positiv test:(

Indlæg af Ananas »

Jeg er også med på at mødes igen, hvis det er :)

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Øv altså - positiv test:(

Indlæg af Arenze86 »

Så finder vi ud af noget snart :)

Besvar