Hvor hurtigt efter usikker sex mærker man symptomer?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
John

Hvor hurtigt efter usikker sex mærker man symptomer?

Indlæg af John »

Hejsa,

Har haft usikker sex (modtog oralsex) med en pige uden synlige sår, men er lidt småparanoid.

Kan I hjælpe med jeres erfaring:

1. Hvor hurtigt efter agten mærker man symptomer?
2. Hvilke symptomer mærker man typisk?

Jeg er paranoid fordi jer dagen efter kunne mærke en lille hævelse i den ene lyske. Det er ikke gået væk - men heller ikke blevet værre. Har her 5 dage efter ingen problemer end lidt smerte i højre lysken. (Jeg håber det er en let forstrækkelse)

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Hvor hurtigt efter usikker sex mærker man symptomer?

Indlæg af malou85 »

John skrev :
> Hejsa,
>
> Har haft usikker sex (modtog oralsex) med en pige uden synlige sår, men er
> lidt småparanoid.
>
> Kan I hjælpe med jeres erfaring:
>
> 1. Hvor hurtigt efter agten mærker man symptomer?
> 2. Hvilke symptomer mærker man typisk?
>
> Jeg er paranoid fordi jer dagen efter kunne mærke en lille hævelse i den
> ene lyske. Det er ikke gået væk - men heller ikke blevet værre. Har her 5
> dage efter ingen problemer end lidt smerte i højre lysken. (Jeg håber det
> er en let forstrækkelse)

Hej John

Havde kvinden blærer? Eller fortalte hun dig at hun havde herpes, uden udbrud, hvorefter hun udførte oralsex?

Det første udbrud kan starte 4-7 dage efter smitte. Men det kan man vist ikke helt regne med - jeg selv er smittet (med type 1) og hvis ikke det er min nuværende kæreste, så har det ligget latent i min krop - ja i de 5 år jeg har været seksuel aktiv.

Det er slet ikke sikkert du får nogle symptomer, men tjek din penis og pung for små blærer eller gule/hvide pletter. Jeg synes, de billeder man ser på Google kan snyde. Mit udbrud lignede absolut ikke noget af det jeg så på nettet. Jeg fik store bumselignede tingester, der var utrolig smertefulde. Det er slet ikke sikkert du oplever det. Jeg synes, du skal tage til din læge og få en tid med det samme- så kan h*n undersøge dig, pode dig hvis der eventuelt skulle være eller tage en blodprøve for at tjekke for antistoffer :) Ømhed i lysken er bestemt et symptom, der tyder på herpes, så se at kom til lægen :)

John

Re: Hvor hurtigt efter usikker sex mærker man symptomer?

Indlæg af John »

Tak for dit svar.

Hun hun fortalte mig ikke om hun har herpes og hun havde ingen synlige blærer. Jeg kan desværre ikke kontakte hende og spørge.

Her seks dage efter har jeg stadig en let brændende smerte i højre lyske - som jeg altså lagde mærke til allerede dagen efter. Jeg er ikke hævet og kan ikke mærke nogle knuder. Jeg håber jeg bare har forstrækket noget.

Jeg er selvfølgelig hyper opmærksom på min krops signaler. Jeg ser absolut intet på penis og har det ganske fint. Men som jeg kan læse mig til bryder det ikke nødvendigt ud før efter en uges tid. Hvilket for mig er i morgen!

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Hvor hurtigt efter usikker sex mærker man symptomer?

Indlæg af malou85 »

John skrev :
> Tak for dit svar.
>
> Hun hun fortalte mig ikke om hun har herpes og hun havde ingen synlige
> blærer. Jeg kan desværre ikke kontakte hende og spørge.
>
> Her seks dage efter har jeg stadig en let brændende smerte i højre lyske -
> som jeg altså lagde mærke til allerede dagen efter. Jeg er ikke hævet og
> kan ikke mærke nogle knuder. Jeg håber jeg bare har forstrækket noget.
>
> Jeg er selvfølgelig hyper opmærksom på min krops signaler. Jeg ser absolut
> intet på penis og har det ganske fint. Men som jeg kan læse mig til bryder
> det ikke nødvendigt ud før efter en uges tid. Hvilket for mig er i morgen!


Så sygdommen herpes poppede bare op i dit hoved, helt tilfældig? Forstår jeg ret - det kunne lige så godt være klamydia eller anden form for sygdom?? :)

Jeg følte mere en ømhed og smerte ved fysisk bevægelse. Man kan også opleve feber, kvalme - ja influenzalignede symptomer. Men igen - nogle kan smittes uden nogen form for symptomer. Jeg opfatter dette, som at du har haft sex/oralsex med en du ikke kender så godt, og nu er bange for om du kan være smittet med noget :)

jeg vil derfor som udgangspunkt i denne opfattelse foreslå dig, at du tager det helt stille og roligt, især nu din penis overhovedet ikke viser tegn på at have blærer. Men hvis du virkelig er så nervøs for det, så igen, kontakt din læge :)

Gæst

Re: Hvor hurtigt efter usikker sex mærker man symptomer?

Indlæg af Gæst »

Kombinationen af ubeskyttet sex og smerte i lysken gjorde mig nervøs. Men jeg har ikke haft influenza-lignene symptomer eller andet usædvanligt som blærer på penis.

Det er 6 dage siden. Jeg har læst mig til, at inkubationstiden typisk er 2-10 dage. Så jeg er ikke ude af skoven endnu - men håber virkelig på det bedste.

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Hvor hurtigt efter usikker sex mærker man symptomer?

Indlæg af malou85 »

Gæst skrev :
> Kombinationen af ubeskyttet sex og smerte i lysken gjorde mig nervøs. Men
> jeg har ikke haft influenza-lignene symptomer eller andet usædvanligt som
> blærer på penis.
>
> Det er 6 dage siden. Jeg har læst mig til, at inkubationstiden typisk er
> 2-10 dage. Så jeg er ikke ude af skoven endnu - men håber virkelig på det
> bedste.

Igen så kan du ikke regne med den tid. Som sagt har det ligget latent i min krop i helt op til 5 år :)

Hvis du er "flov" over at gå til lægen, så kan jeg fortælle, at det er en af de mest udbredte kønssygdomme - og en som man faktisk ikke rigtig kan beskytte sig imod - andet end at holde sig direkte helt fra sex...

Selvom det vil være træls at få det konstateret, så er det en lettelse, i og med man kan passe på sin partner og sig selv derefter :)

Kvinde prøver det samme

Re: Hvor hurtigt efter usikker sex mærker man symptomer?

Indlæg af Kvinde prøver det samme »

Hey
Jeg har lige fået de samme symptomer, og er virkelig nervøs for hvad det kan være.. Har su fundet ud af det??? Knus kvinde
Og det er kun efter sex:(

Besvar