vandafladningsbesvær HJÆLP !!!

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
hmm
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. feb 2012, 19:41

vandafladningsbesvær HJÆLP !!!

Indlæg af hmm »

hej jeg har netop igår fået af vide jeg er smittet med herpes og er i et smertehelvede og ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. Jeg tør dårlig nok drikke noget vand da jeg har enorme smerter ved vandafladning og direkte slet ikk kan gå efter et toiletbesøg. Startede på pillekuren igår, hvor længe kan jeg forvente at have smerter endnu? har prøvet det råd med at sidde i badekar og tisse, men dette hjalp slet slet ikke! jeg går og holder mig i flere timer af frygt for at tisse og har idag kunne nøjes med to besøg - ved godt smerterne kun er der i 5min, men det er bare virkelig de værste smerter jeg nogensinde har oplevet, kan leve med selve smerterne og svien fra blærerne, men vandafladning er helt ekstremt.

Ham der har smittet mig siger han aldrig har haft det før, men også selv nu har fået symptomerne - kan det lade sig gøre?

kan kvinder smørre sig med noget for at få det til at gå hurtigere væk?

hvor mange har oplevet de har datet og er nået til det punkt, hvor de har skulle fortælle de har herpes og hvordan har reaktionerne været?

håber en venlig sjæl kan hjælpe og besvare nogle af mine spørgsmål.

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: vandafladningsbesvær HJÆLP !!!

Indlæg af malou85 »

Hej hmm! :)

Av av, ja det gør nemlig vanvittig ondt. Føler med dig!! Havde selv et modbydeligt udbrud min første gang, og husker vandladnigen som noget der faktisk var fuldt med højlydt gråd :cry: Mit bedste råd er at lade vandet under bruseren - jeg brugte også noget vandafvisende creme - eller noget gele/creme fra apoteket, som tager følelesen...kan ikke huske hvad det hedder, men det gør de sikkert på apoteket....det er en tube, der er hvid og lilla :)

Ja det kan godt lade sig gøre----og du kan desværre også have smittet ham - men lad være med at dunke dig selv i hovedet. Herpes er noget forbandet lårt - muligheden for smitte uden udbrud er 5%. Jeg er selv helt uvidende om hvem der har smittet mig, og jeg er sikkert blandt de 5%, eller også har udbrudet hos min sexpartner, været så lille, at ingen af os har bemærket det.

Jeg tror du skal lade pillerne virke - og så sørge for ikke at fryse, spis sund kost og sørg for at få slappet af. Sørg for at din krop får ro til at klare denne virus. Du kan som tidligere nævnt smøre med noget bedøvende creme....eller lig med røven bar og lad det få luft. Lad det hele :)

Jeg var i et splinternyt forhold, da jeg fik det, og fortalte ham det med tårene trillende ned af kinderne. Han er ikke gået nogle vegne. Ikke alle vil reagere sådan, og så er det jo deres tab ;) Sørg for at informere om, hvad herpes er - lad være med at skræmme din partner, men fortal de vigtigste fakta omkring det - fx at der ingen sex er under udbrud, brug kondom hvis du har diverse partnere....

:)

hmm
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. feb 2012, 19:41

Re: vandafladningsbesvær HJÆLP !!!

Indlæg af hmm »

hvor længe fra man begynder på pillerne begynder smerterne at aftage? frygter hver gang jeg skal på toilettet og holder mig gerne i flere timer før jeg indser det bare skal overstås.. har dine næste anfald gjort ligeså ondt ved vandafladning? Jeg er frygtelig ked af det og meget frustreret, ønsker virkelig ikke at smitte nogen så de skal gå denne smerte igennem..

okay vil da gå på apoteket og hører med den creme der, skal den smøres på lidt tid før?

Og så er jeg nødt til at høre om det er normalt at det løber ud med betændelse som hvis man har sin menstruation? samt indimellem styrtbløder?

Nogen gode råd til hvordan man tørre sig uden det gør ondt?

mange tak for hurtigt svar malou85 :)

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: vandafladningsbesvær HJÆLP !!!

Indlæg af malou85 »

hmm skrev :
> hvor længe fra man begynder på pillerne begynder smerterne at aftage?
> frygter hver gang jeg skal på toilettet og holder mig gerne i flere timer
> før jeg indser det bare skal overstås.. har dine næste anfald gjort ligeså
> ondt ved vandafladning? Jeg er frygtelig ked af det og meget frustreret,
> ønsker virkelig ikke at smitte nogen så de skal gå denne smerte igennem..
>
> okay vil da gå på apoteket og hører med den creme der, skal den smøres på
> lidt tid før?
>
> Og så er jeg nødt til at høre om det er normalt at det løber ud med
> betændelse som hvis man har sin menstruation? samt indimellem styrtbløder?
>
> Nogen gode råd til hvordan man tørre sig uden det gør ondt?
>
> mange tak for hurtigt svar malou85 :)


-----------------------------------

Jeg vil tro, der går en 5-7 dage. Jeg ved det gør ondt, men jeg synes, at du er nødt til at gå på toilettet trods smerterne....jeg tudede og pev, men jeg kom af med vandet - har du prøvet at lade vandet under lunken vand i bruseren, jeg synes selv det tog toppen af smerterne :) Og så prøv det creme der - jeg vil tro du skal smøre det på et par minutter før du skal på toilettet...jeg havde ikke stor succes med barrierecremen, så prøv det der lindrer smerter - det hedder forresten Xylocain - du må bare ikke smøre det i åbne sår :)

Ja hos mig løb der en gul, tykt væske ud af skeden. Jeg frygtede først jeg havde fået syffelis, men jeg tog det væk med en vatpind og tørrede mig forsigtigt. Det er lidt svært at rengøre skeden og skamlæberne, når man har dette udbrud, for det gør så frygteligt ondt. Jeg gik som sagt i bad næsten hver gang jeg skulle tisse, så sørgede for at skylle skridtet godt med lunken vand. Du kan sætte dig og sprede benene og så skylle - kan være du derigennem også har lettere ved at lade vandet.....prøv dig lidt frem :)

Jeg tror nu ikke det er normalt at bløde, med mindre du har din mens - altså bløder du fra skeden?!

Jeg ved ikke om jeg har fået flere udbrud - jeg har dog taget kuren 2 efterfølgende gange, bare for en sikkerhedsskyld. Jeg holder godt øje, da jeg har en kæreste, jeg kan smitte - så man kan godt blive lidt paranoid, og se blærer der ikke er der - eller som bare er irritation efter barbering eller svamp. Men hvis det har været udbrud, så nej, overhovedet ikke. Det siges også at det første udbrud absolut er det værste. Så bare rolig, dette skulle være det ABSOLUT værste - håber det kan berolige dig lidt :)

Jeg havde 4-5 stykker toiletpapir vædet i vand liggende til at tørre mig med....eller nej jeg duppede det :) Så smurte jeg lidt kølende gele fra Vivag på og lagde mig på sofaen med spredte ben, så det kunne få luft :)

Besvar