Livet Stinker så groft!!

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
KenniO
Indlæg: 5
Tilmeldt: 2. feb 2012, 14:21

Livet Stinker så groft!!

Indlæg af KenniO »

Hej ung gut på 27

Først vil jeg starte med at fortælle at jeg er født med ADD(Attention Deficit Disorder)
Som bla gør at min krop ikke er så god til at håndtere diverse situationer

Og nu er jeg så ret sikker på jeg har fået ravet engang herpes til mig "Venter svar fra lægen"
Dette er utrolig svært for mig at forholde mig til, og tudbrøler konstant netop fordi min liv konstant har været "pain in the ass" og nu er det så lige kommet et læs mere oven i hatten, og kærester har der desværre ikke været meget af pga mit "ADD" så det er kun blevet til 3 stks
Og nu er føler jeg så mit liv er slut for hvem gider have en med add og herpes ?
Kunne godt tænke mig vis nogle har gode måder at håndtere denne situation på ?

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Livet Stinker så groft!!

Indlæg af malou85 »

Hej Kenni O

Jeg har også fået herpes.....og jeg har samtidig evasiv personlighedsforstyrrelse, hvilket blandt andet gør jeg er ængstelig og nervøs hele tiden - og gør sig en fandens masse bekymringer om alt. I starten tjekkede jeg hver dag og tænkte på det konstant....og ih hvor gjorde det ondt at indse at man havde fået sådan en træls sygdom? For hvad indebar det at have det? Hvor tit kommer det? Kan jeg have sex? Får jeg smerter?! Gud hvor var der mange spørgsmål uden svar!


det kunne være mig, der skrev det indlæg, så vil fortælle dig, at du skal nok klare det. Tudbrøl indtil du ikke kan mere. Derefter så læs nogle indlæg herinde - overraskende mange der enten lever godt med det til at starte med.....eller som starter med at skrive et indlæg fyldt med angst og tristhed, men som kommer med en dejlig positiv update. Jeg kan selv nikke genkendende til at det er så hårdt at få at vide - men også at man kommer over på den anden side :)

tilsidst....du har klaret alt andet, det har du overlevet. Dette er et hump på dit lange liv, du er sej! Op med humøret - forkæl dig selv med de ting, du kan lide at være og lær din krop at kende. Sørg for at spise sundt, hold dig fra solarie, spis kosttilskud og forsøg at smile hver dag, til dig selv i spejlet!

du skal nok klare den :thumbs up til dig:

KenniO
Indlæg: 5
Tilmeldt: 2. feb 2012, 14:21

Re: Livet Stinker så groft!!

Indlæg af KenniO »

Hej Malou

Tak for de søde ord!!
Det varmer virkelig!!

Der er ikke andet end at se tingene som de er,
Håber dog på at de kloge mennesker snart finder en løsning, så mine frustrationer ikke bryder Google ned i min desperation på at finde svar på en helbredelse,

Dog føler Jeg konstant irritation over at kondomet sprang!!

Og at Jeg nu skal ændre mit liv 180 grader!! Dog kan Jeg håbe på at det ikke bliver så slemt, da Jeg ved min mor har hsv1 og det muligvis kan hæmme mit første udbrud!
Lige pt er der kun rødme og og prikken,

Så håber det blir ved det :-P

Nu skal Jeg så bare finde en måde at håndtere det at skulle fortælle en måske kommende kæreste, hvordan tingene hænger sammen uden at skræmme hende væk, nok her min største frygt ligger :-)

Igen tusinde Tak for de gode ord!!

Besvar