Aloe vera og herpes

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Liv
Indlæg: 2
Tilmeldt: 5. nov 2010, 22:23

Aloe vera og herpes

Indlæg af Liv »

Hej.

Jeg har hørt, at aloe vera drik kan mindske udbrud med 30% eller i nogle tilfælde helt standse udbrud. Er der nogen herinde, som har erfaring med aloe vera? Og i så fald, virker det?

Hilsen Liv

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Aloe vera og herpes

Indlæg af Arenze86 »

Jeg har prøvet det. Det hjalp mig da lidt, men ikke så meget som ønsket. Men tror det er meget individuelt.

gæst

Re: Aloe vera og herpes

Indlæg af gæst »

Jeg har haft 1. udbrud i starten af december med smertefulde blister og sår forneden og har idag fået konstateret, at der er tale om type 1 ved svar på lægens podning

Jeg duppede sårerne med aleo vera first til sår med vatrondel - ikke noget med at tvære rundt, så det breder sig !. Det lindrede den voldsomme svie og det svandt væk og helede op i løbet af 3-4 dage

Herudover har jeg købt aleo vera drik med tranebær, da jeg også vandt en blærebetændelse samtidig, ved dog ikke endnu om det holder det væk, og tager også stadig aciclovir samtidig..... Men det er da værd at prøve :D

Gæst

Re: Aloe vera og herpes

Indlæg af Gæst »

Tranebær(saft) er et mirakelmiddel mod blærebetændelse...

Jeg tror også, det er meget individuelt, hvad der hjælper... Jeg brugte en dag helosan, da jeg ikke havde andet ved hånden, og det bare sveg så frygteligt.. Det synes jeg også hjalp.

Vh

Besvar