Små knopper?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Louise

Små knopper?

Indlæg af Louise »

Jeg har fået små taglknoppe lignende knopper på mine ben og min mave. Der er nok cirka 10 i alt spredt over helt området. Og de sidder ikke i klaser. Kan det var pga. min herpes 2? Jeg kiggede hele min krop tydeligt efter, hvilket jeg ikke har gjort før. Så jeg ved ikke om det er knopper jeg har haft før jeg fik herpes,dog synes jeg ikke jeg har lagt mærke til det. Jeg håber allermest det bare er en lille bums, prik eller måske bivirkning til herpes medicin. Har nogen prøvet lignende? Eller hvad tænker i om små knopper på kroppen i forhold til herpes?
Håber nogen vil dele erfaring.

nina
Indlæg: 1
Tilmeldt: 15. nov 2011, 16:59

Re: Små knopper?

Indlæg af nina »

Hejsa!
Jeg har selv fået mindre bumse/talgknopper på ryggen og gar desuden fået uren hud i ansigtet. Har selv tænkt om det hænger sammen med min nygelig tilegnet herpes og vil lige som dig, gerne høre om andre har oplevet det samme og evt har fundet en løsning på det?
Bedste hilsner n

Anuscka

Re: Små knopper?

Indlæg af Anuscka »

Små knopper? Det lyder som den fotooverfølsomhed, som jeg fik af at tage herpesmedicin. Jeg var fast besluttet på, at jeg VILLE den snigende, modbydelige ulækre Herpes til livs, så derfor sagde jeg ja tak, da min læge anbefalede mig herpes medicin forebyggende. Det gik godt i et par måneder, men så kom sommeren, og min hud blev underlig knoppet og kløede, så jeg var ved at gå til. Jeg har altid haft en flot hud og kunne ikke forstå det, indtil jeg i indlægsseddelen på medicinen så, at fotooverfølsomhed kunne forekomme som en dog ikke helt almindelig bivirkning. Jeg besluttede mig for at stoppe med medicinen, og langsomt har jeg fået min normale hud tilbage, men meget langsomt. Drop tabletterne og brug alternative metoder og medikamenter.

Besvar