Hurra for Lysin tabletter !

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Magpie
Indlæg: 1
Tilmeldt: 4. sep 2011, 20:47

Hurra for Lysin tabletter !

Indlæg af Magpie »

Hej med jer- jeg vil godt dele mine meget positive oplevelser med aminosyren Lysin, som findes naturligt i mange fødevarer.Det er vist balancen mellem de to aminosyrer Arginin og Lysin som kan fremprovokere et herpes udbrud. Jeg er principielt imod alle de kunstige præparater man tilbyder folk med herpes, og har heller ikke haft held med virkningen af dem.

Når jeg mærker optræk til et herpes udbrud,så som kløe og ømhed, som gerne viser sig op til menstruation, indtager jeg 2x 1000mg L-lysine 3 x om dagen.
Jeg kan tage et udbrud i opløbet, eller dysse det ned i løbet af 3 dage hvis jeg allerede har fået blærer.
Det er det bedste middel jeg har prøvet og uden bivirkninger.jeg ved ikke hvordan jeg skulle klare mig uden.

Jeg har boet i England hvor man kan købe Lysin tabletter i helsekostbutikkerne, nu sørger jeg altid for at tage nogle glas med mig hjem, når jeg er derovre.
Desværre kan man ikke købe pillerne i Danmark på grund af restriktioner for helsekost, det kan man så være enig i eller ej.
Men kender du nogen som skal en tur til det Engelske, kan jeg anbefale Holland and Barrett butikkerne som er en helsekostkæde , der findes i næsten hver en by. Et glas med 60tabletter koster ca 60 kr.
de bedste hilsener
Ulla

yrsa
Indlæg: 6
Tilmeldt: 5. okt 2011, 08:33

Re: Hurra for Lysin tabletter !

Indlæg af yrsa »

Hej,

De kan godt bestille over nettet, selv synes jeg dog ikke at de hjælper, men ok, jeg kan se du tager en forholdsvis høj dosis, så måske jeg skulle prøve det :-) . Har selv tager 2g i forbindelse med de andre vitaminer jeg indtager og det bliver jo hurtigt en hel håndfuld man skal indtage.

vuppie

Re: Hurra for Lysin tabletter !

Indlæg af vuppie »

Hej!
Jeg vil også gerne være med til at sige hurra for Lysin. Jeg oplever den samme fantastiske virkning. Jeg var i N.Y. hvor jeg købte både tabeletter og en Lysine-chreme til at smøre på, og begge dele hjælper rigtig meget. Jeg tager dem også forebyggende, hvis jeg har spist fødevarer med et stort indhold af aminosyren Arginin, f.eks. nødder og kerner, især græskarkerner, så undgår jeg udbrud. Glemmer jeg at at tage lysin, er det helt sikkert at et udbrud er på vej!

Der er meget omkring sammensætningen af kosten og herpes vi ikke ved, tror jeg, men det her er da et skridt på vejen, og så behandler man fremfor bare at fjerne symptomerne.

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Hurra for Lysin tabletter !

Indlæg af Arenze86 »

Vuppie du siger: "...og så behandler man fremfor bare at fjerne symptomerne."

Hvad mener du med det?

Fordi jeg vil da sige at ved at behandle fjerner man symptomerne - de to ting hænger sammen. Hvis du mener behandler i den tro at du fjerner herpes permanent må jeg skuffe dig, for det er ikke tilfældet.

Kan være jeg har misforstået dig, så byd endelig ind :)

Besvar