Hjææælllp

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Miss

Re: Hjææælllp

Indlæg af Miss »

Ja Zovir giver sgu en bedre og hurtigere virkning, den anden skal man bare holde sig langt væk fra, den må man ikke bruge til skeden... Nej, du skal IKKE barbere dig, det har jeg heller ikke gjort, det vil gøre det meget værre, nye bakterier og du får revet hele lortet op og vil bestemt ikke gøre det bedre. Det kan godt føles som om det irriterer mere, med så mange hår, men der er ikke andet for, end at leve med det. :-(
Årh, det lyder sgu ikke så godt. Troede også du havde de blæner og sår omkring ved skeden og på skam-bamserne?
Men det er godt, at det virker. Bruger du Canesten til inderst på skam-bamserne? Mit det har været rigtig slemt. Det har været både i skeden, på skam-bamserne og ved siden af den ene. Min skam-bamse har nok været den største i hele europa.. Men det begynder at se meget pænere ud.
Ja, det er fandme også noget af det værste jeg har oplevet i mit liv. Men husk på, når du er rask igen, så er det ikke sikkert at du får det igen, og gør du det, så bliver det ikke ligeså slemt. Det er da lidt opmuntrende :-)

Englebryst
Bidrager
Bidrager
Indlæg: 13
Tilmeldt: 3. jul 2011, 00:26

Re: Hjææælllp

Indlæg af Englebryst »

Prøvede canesten men synes ikke det hjalp sårene med at hele:( så nu bruger jeg kun pillerne og zovir udenom... Det inde i skeden må jeg håbe forsvinder af sig selv... Har du prøvet at tage sol? Overvejer at prøve det imorgen hvis det ikke er blevet bedre...

Miss

Re: Hjææælllp

Indlæg af Miss »

Canesten er heller ikke til selve sårene, det er for ikke at få svamp, for det har man tendens til at få, efter sådan et udbrud. Prøv at brug Zoviren til der også, men KUN hvor blærene/sårene er.

Jeg vil ikke råde dig til at tage sol, jeg tvivler på det er godt, for det stresser jo huden at blive udsat for direkte sol..

Må jeg spørge om en ting? - Er din den ene skam-bamse hævet?

Englebryst
Bidrager
Bidrager
Indlæg: 13
Tilmeldt: 3. jul 2011, 00:26

Re: Hjææælllp

Indlæg af Englebryst »

Skam-bamse:) meget sødt udtryk:) snakker vi indre eller ydre? Min ene indre var men det forsvandt 2 dag på pillerne og sårene gik væk... Men de er meget mere røde end de plejer at være:( jeg har dig haft flest problemer helt ned ved indgangen til skeden, du ved hvor de indre skam-bamser mødes og der ligesom er et v... Av av det gjorde ondt, specielt når jeg gik og sad ned med ret ryg... Av av av:( har ringet og snakket med venera klinikken på Bispebjerg hospital og de siger at hvis man er på pillerne så er cremen overflødig så de anbefaler at bruge brentan creme til at smøre med istedet for zovir. De siger det kan fjerne rødmen og hævelse selvom det er mod svamp. De sagde også at det ikke sviger lige så meget at få på og kan lindre smerterne lidt. Så prøv det istedet for canesten måske:) ved ikke om det måske hjælper på din hævede skam-bamse, men det er da et forsøg værd... Ved at min far bruger brentan når han bliver rød af varmen fra hans arbejdsbukser og der hjælper det siger han...

Miss

Re: Hjææælllp

Indlæg af Miss »

Puha, det lyder sgu som en hård omgang. Ja ikke? det lyder lidt pænere ;-) Jamen Zovir har virket fint på mig, der er ikke mere at se nu, andet end en lille bitte smule hævelse ude i den ene side af bamserne og stadig lidt svien og ømhed.
Jeg synes ikke pillerne som sådan hjalp på mig, det hjalp på smerten men ellers mærkede jeg ikke rigtig forskel.
Husker du forresten at slappe af og ikke gå for meget? Det kan være derfor de stadig er røde og irriteret. Jeg holdte mig i sengen, uden underbukser - men blot et tæppe eller dyne over, og gik kun hvis jeg skulle tisse eller have noget at spise.. Det hjalp hurtigt for mig. Så bliver skeden og bamserne ikke så stressede..



Men den crem du skriver om, det er vel en man skal have på recept?

Men som jeg forstår det, så er det blevet bedre hos dig? Eller?
Jeg forstår ikke helt hvad du mener, eller jo, men? :$

Englebryst
Bidrager
Bidrager
Indlæg: 13
Tilmeldt: 3. jul 2011, 00:26

Re: Hjææælllp

Indlæg af Englebryst »

Nej den er ikke på recept... Men den er stærkere end canesten... Tror den hedder2% istedet for canesten der er 1 %.

Besvar