Forkort med pebermynteolie og andre småtriks.

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Vera

Forkort med pebermynteolie og andre småtriks.

Indlæg af Vera »

Hej
Jeg læste forleden om en mand her på siden der havde kunne se en virkning med pebermynteolie, men havde fået flere udbrud dagen efter, og derfor stoppede med dette. Jeg valgte at prøve det af, da jeg ikke har kunnne se nogen forskel med hverken aloevera, zink eller e-vitaminer.
Og her er der tale om en hurtig virkning. Jeg smurte området( og rundt om) med pebermynteolie fra en helsekost. Det fortsatte jeg så med ca. hver tredje time, og i dag er de helt væk og tørret ind. Og nej jeg har ikke fået nye udbrud andre steder.

Jeg håber at det kan hjælpe andre.

Et andet lille tip piger, hold jer fra trusser med syning foran der trykker på og irriterer huden.

Vera.

Nybegynder

Re: Forkort med pebermynteolie og andre småtriks.

Indlæg af Nybegynder »

I min desperation for at få det her udbrud overstået efter nu 15 dage eller deromkring brugte jeg dit tip om Pebermynteolie... Og her til har jeg kun en ting at sige!

Hvilke syge sadister gør dog sådan noget! Smurte pebermynteolie på blæren for omkring et kvarter siden... Og efter mindre end 5 minutter forsøgte jeg at vaske det af igen, hvilket blot forårsagede at pebermynte olien blev spredt til andre steder! Hvordan kan du udholde det? Det svier og brænder! Det har virkeligt bare at være det værd!
Kan hverken sidde gå eller stå lige nu! Og har forsøgt at vaske det af, men koldt vand føles isende og varmt vand føles brændende... Herregud, selv lunkent vand føles som at vaske sig med syre!

Har jeg gjort noget galt eller skal man bare udholde smerten?

Besvar