Kan det være andet mon?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
notme
Indlæg: 1
Tilmeldt: 25. jan 2011, 22:48

Kan det være andet mon?

Indlæg af notme »

Havde noget der kunne ligne engang for 30 år siden altså et lille område der var rødt og sved... jeg har aldrig nogensinde lagt mærke til hverken blærer eller sårskorper, bare noget der mere kunne minde om en bums bagest på den ydre skamlæbe..... har en sjælden gang været lidt øm dernede, mest lige efter mens, eller efter heftig sex. Men de sidste 20 år jeg jeg intet mærket til det.... før i foråret hvor jeg to gange efter mens havde et lille ømt område, jeg købte og smurte med Zovir, men det havde ingen effekt så vidt jeg kunne mærke.

Nu er jeg så vågnet op med en øm rød plet lige ved siden af anus, en anelse forhøjet i huden, igen som en bums.

Når jeg googler billeder af herpes er det jo helt ektremt, og man blir skræmt fra vid og sans.... men er det normalt at man kun får en lille rød plet og ikke de der store ting?

Jeg har aldrig haft et forkølelsessår, så vidt jeg husker, men min mor har det tit.

Kan det være noget som helst andet? og ja.... jeg skal til lægen fredag alligevel, så jeg ber sgu lige om en blodprøve....

Besvar