førstegangsudbrud - hjælp

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
eurowoman

førstegangsudbrud - hjælp

Indlæg af eurowoman »

Jeg opdagede søndag morgen en sprække i mit mellemkød. I løbet af dagen fik jeg influenzaagtigesymptomer, høj feber og hævede lymfekirtler.
Blev dårligere og dårligere i løbet af dagen og tog til vagtlægen om aftenen.
Han mente det var herpes uden at være sikker, så kom i behandling med aciclodan. Fik desuden xylocain til at smøre på.

Siden da er det bare blevet værre, bliver ved med at få flere sår i såret også analt..
Mit mellemkød er nærmest sprækket helt op og er helt rødt. Det gør simpelthen så ondt. Xylocainen hjælper ikke.

Har i gode råd til noget man kan smøre på? Tør ikke mynteolie - tror det ville svie utroligt meget. Det er jo helt åbne sår..

Av av av.. Håber i kan hjælpe.. Ved godt der er mange der har skrevet om det allerede, men kan ikke rigtig finde hoved og hale i det. Vil bare så gerne have noget at smøre på, så det heler hurtigere.

Tak.

1956
Helgen
Helgen
Indlæg: 55
Tilmeldt: 6. jun 2010, 07:16

Re: førstegangsudbrud - hjælp

Indlæg af 1956 »

Hej

Brug en god kvalitet Aloe Vera - den kan fås ren eller blandet med andet - således den virker mere lotionsagtig.
Aloe Vera har en ret stærk dæmpende effekt på kløe, svie og smerter - tilmed lidt antiseptisk - således risiko for anden (bakterie)infektion i dine sår nedsættes. En god og ren kvalitet Aloe Vera virker også kølende - og den har en opbyggende virkning på huden, således du heler hurtigere.
Du kan jo så vælge at iblande æteriske olier - således du begynder at nedkæmpe diverse vira.

Herefter kan jeg kun anbefale at få i gang med at opbygge dit immumsystem - hvad kan du putte i munden som styrker dit immumforsvcar og hvad kan du smøre uden på huden, som nedbryder virus.

Besvar