Mit liv gik i stå da jeg fik herpes Balm mod herpes effektiv

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
x20x04x

Mit liv gik i stå da jeg fik herpes Balm mod herpes effektiv

Indlæg af x20x04x »

For lidt over et år siden fik jeg konstateret herpes. Jeg husker tydeligt aftenen hvor jeg lå og havde sex med min daværende "kæreste," og ligepludselig på under 10 minutter kom der små "buler" over det hele på mine skamlæber. Jeg var helt fortvivlet og kunne slet ikke forstå hvad der skete. Dagen efter blev det værre og værre. Og ja, så blev det hele til sår. Jeg kunne ikke gå på toilet fordi det sviede så meget. Jeg kunne hverken gå, sove og desuden havde jeg influenza lignende symptomer. Efter et smut til vagtlægen konstatererede han med det samme at det var herpes der var på spil og udleverede mig pillerne. I 3 uger kunne jeg ikke forlade hjemmet fordi jeg havde så kraftige smerter, og var sygemeldt fra arbejde. Jeg troede inderligt at mit liv var forbi og at jeg aldrig nogensinde ville kunne have et velfungerende sexliv eller forhold igen. Jeg skammede mig, følte mig beskidt og min lyst til sex forsvandt fuldstændig. Så gik jeg igang med at søge informationer på nettet om herpes og fandt hurtigt ud af at jeg slet ikke er alene med det her problem. Efter mit første udbrud fik jeg hyppigt udbrud som efterhånden blev mildere og mildere. Nu er der faktisk gået 3 måneder siden mit sidste udbrud. Og denne gang er mit udbrud så svagt at jeg ikke bemærker det særlig meget. Mit sexliv fungerer fuldstændig normalt. Jeg dyrker sex uden kondom, og undgår sex i de perioder hvor jeg har udbrud. Jeg har ikke smittet nogle af de 2 partnere jeg har haft siden jeg fik konstateret herpes første gang. Det har VIRKELIG lettet mit hjerte at jeg ikke kommer til at smitte alle jeg har sex med fremover.
Hvis du er blevet smittet og synes alting ser sort ud - så hold hovedet højt. Jeg blev smittet som 18 årig og troede mit liv og sexliv var slut for evigt.
Senest rettet af Kristian 3. dec 2010, 02:16, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Fjernet link til side med kommercielle interesser

Besvar