kan simpelhen ikke tro det

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
ulykkelig kvinde
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. nov 2010, 22:14

kan simpelhen ikke tro det

Indlæg af ulykkelig kvinde »

Hejsa

Var ved lægen for 4 dage siden, da jeg havde fået det såkaldt svamp i underlivet for 4 gang på 1/2 år, men det gjorde mere ondt denne her gang, jeg havde virkelig smerter i maven og i underlivet. Han kunne se nogle knopper, han tog en pode prøve og sagde at det var Herpes, jeg ved ikke hvilken type, han sagde bare du skal have Aciclodan 5 piller om dagen med 4 timers mellemrum og så noget for skedesvamp, så kunne jeg gå igen.
Hvorfor får man ik mere at vide om det?.
Jeg var græde færdig og er det stadigvæk, jeg kan ikke forstå det :-(.
Jeg har haft en fast kæreste på i snart 7 mdr og han har ikke haft tegn på noget og siger han aldrig har haft så meget som et fokølelssår. Men nu føler jeg ikke at jeg tør være sammen med ham seksuelt, jeg er bange og kan lægen have taget fejl. Men det er kommet efter jeg er begyndt at være sammen med ham, at jeg har haft problemmer med underlivet de gange, kan det være et tilfælde??. Syntes det ser mystisk ud.
Håber der er nogen der har et råd???.

Hilsen den ulykkelige

tjow
Helgen
Helgen
Indlæg: 95
Tilmeldt: 13. feb 2010, 01:42

Re: kan simpelhen ikke tro det

Indlæg af tjow »

Sådan havde jeg det også, da jeg fik det konstateret som "14,8"-årig.
Jeg tror godt, du kan gå ud fra, at din diagnose er rigtig, når du har fået den hos lægen, og så vil jeg anbefale dig at følge behandlingen og ikke stoppe, før du har slået udbruddet helt ned. Det er foreløbigt det eneste, man kan gøre rent medicinsk - men det hjælper også! Jeg har aldrig slemme udbrud længere som i starten, efter jeg har været på et par forebyggende behandlinger - aciclodanpillerne kan med andre ord gøre meget godt for dig!
Personligt skal du koncentrere dig om ikke at køre din krop ned, psykisk som fysisk, dvs. lev et regelmæssigt liv i forhold til at få søvn nok, motion, glæde og måske endda spise lidt sundt. Ved dog ikke hvor anerkendt følgende hokuspokus idéer er, men man siger, at herpesvirus ikke kan formere sig (eksistere) uden stoffet "arigin", som dog findes i alle madvarer i en vis mængde, men at stoffet "lysin", som også er i alle madvarer i en vis mængde, virker lige modsat - altså hæmmer herpesvirus. Derfor tager nogle tilskud af lysin. Personligt gider jeg ikke at afholde mig fra at spise en portion havregrød bare fordi, det indeholder meget arigin. Jeg vil ikke lade mig begrænse af virussen, og det siger jeg efter flere års erfaring.
Derudover siges Longo Vital (klassisk) kosttilskuddet at være gavnligt for nogle. D-vitaminer er der også noget hokuspokus omkring, men husk at D-vitamin er fedtopløselig, dvs. fedt jo skal være til stede for, at det optages.
Zink er godt for huden ligeledes, og C-vitamin skulle også være godt... hokuspokus hokuspokus :D Du skal bare forsøge at se det som en biting i småtingsafdelingen. Jeg har aldrig haft et sexliv uden herpes, så jeg ved ikke, hvad du nu må give afkald på, men jeg har kendskab til mange herpesramte, der dyrker usikker sex uden at smitte (det hænger også sammen med, at vi åbenbart kun er ca. 15 % af de smittede, der får symptomer).

ulykkelig kvinde
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. nov 2010, 22:14

Re: kan simpelhen ikke tro det

Indlæg af ulykkelig kvinde »

Hejsa igen.

Har modtaget svar fra lægen idag pr mail. Jeg vidste ikke at han sendte en prøve til undersøgelse, nu lyder resultatet der kan ik bekræftes eller afkræftes om det er herpes, hvad fanden er nu det for noget, har man det eller har man det ikke. arhhhhhh.

Hilsen en endnu mere fortvivlet kvinde

Besvar