Udbrud er stoppet efter 5 år

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Futte

Udbrud er stoppet efter 5 år

Indlæg af Futte »

Jeg er Mand, 52 år. Jeg fik mit første udbrud for 5 år siden. Det varede 1 måned, med feber hver dag, men kun få blærer. Siden har jeg haft udbrud konstant ( mindst 4-5 gange om md.). Der har været sår og blod af enhver tænkelig art og placering,betændelse og feber af og til ,samt søvnbesvær. Urinen lugter næsten som syre når der er udbrud og forhuden strammer af h...... til.
Jeg har været igennem hele møllen med salver og piller af enhver art. Tilsidst fik jeg nogle Acciclodan piller 800mg. Jeg skulle tage dem 5 gange om dagen i 5 dage.
De var virkelige heftige ! Jeg fik hjertebanken om natten, smerter i nyrerne, ondt i maven, og af og til så skulle jég tisse flere liter på få timer. Ingen tvivl: min krop kunne IKKE lide de her piller, men de hjalp !!!! For første gang i 4,5 år gik sårene væk og det næste udbrud kom først 3 uger efter. Herefter prøvede jeg at bruge salve i stedet: Herpavir 5 g, til ca 68 kr. tuben. Når der kom et udbrud så smurte jeg løs, masser af salve 10-15 gange om dagen. Det hjalp også fint. Desværre kom skidtet igen, men ikke mere med så stor styrke, og ikke i så lang tid af gangen.
Til sidst tog jeg Acciclovir 800mg, 7-8 gange hver dag i 14 dage !! Jeg fik det så skidt, at jeg troede jeg skulle dø!! Men mine udbrud stoppede helt op. Der har kun været et par gange hvor det kløede lidt, og så skete der ikke mere. Tilbage var nu bare et par sår der ikke ville forsvinde helt (de havde jo også været der i 5 år). Lægen gav mig noget creme: Fucicort (binyrebark og antibiotika) til at smøre på, og bingo!!!: Jeg ser nu ud som ny igen. Der har ikke været et eneste udbrud nu i 1 måned, selvom jeg både har været træt,stresset og fuld og spist usundt af og til.
De eneste andre ting jeg har ændret på i denne periode er at jeg spiser 1 multivitaminpille og 2 fiskeoliekapsler, hver dag. Så enten har jeg selv fået bugt med skidtet på ovenstående vis, eller også er det bare fordi at virussen bliver svækket med tiden, som man kan læse andre steder. Dette var min historie, jeg kan kun sige at det er noget af det bedste der er sket for mig i mange år. Lad være med at begynde på at spise en masse medicin fordi jeg gjorde det. Det er absolut ikke det jeg opfordrer til.Held og lykke til alle derude der også døjer med skidtet. Jeg er sikker på at i får det bedre når tiden går. Selv en virus må vel blive slidt op. :D

tjow
Helgen
Helgen
Indlæg: 95
Tilmeldt: 13. feb 2010, 01:42

Re: Udbrud er stoppet efter 5 år

Indlæg af tjow »

Det lyder vel nok dejligt for dig! Og tak for sådan en fin historie. Det er rigtig godt at høre, og du spreder jo en masse håb blandt alle os :D

Besvar