Oral sex viden søges

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Ukendt

Oral sex viden søges

Indlæg af Ukendt »

Erfaringer med Herpes genitalis og oralsex søges?

Hej. Jeg har de sidste 1½ år haft herpes genitales, som jeg fik fra min kæreste. Vi har ikke siden haft oralsex, hvilket jeg synes er vildt øv men tør samtidig ikke udsætte hverken hende eler mig for risikoen for udbrud i munden også.

Er der nogen der har erfaring med oralsex og HG? Kan man det?

Gæst

Re: Oral sex viden søges

Indlæg af Gæst »

Hej,
Jeg har haft herpes G i 6 år (blev desværre smittet af min nuværende kæreste allerede i starten af vores forhold). Min kæreste har altid haft HSV 1 ved munden - og har også HSV2 -, men havde ikke udbrud da vi havde ubeskyttet sex, så jeg ved ikke om han har smittet mig via oralsex eller alm sex, men det bekræfter ihvertfald blot at det smitter selvom det ikke er i udbrud.
Vi har altid haft oral sex, og jeg er ikke blevet smittet med HSV ved munden, så jeg har erfaring med at det godt kan lade sig gøre, men at man selvfølgelig skal passe på og tage sine forholdsregler. Aldrig før eller lige efter udbrud, men hvis man kender sit mønster tror jeg det er rimelig sikkert at ha/gi oral sex imellem udbrud. Min kæreste har som sagt udbrud begge steder, men hans udbrud på munden er aldrig i forlængelse af at han har haft oral sex med mig, så jeg tror ikke på at det ene ligesom kan tricke eller udløse det andet.
Men det er kun min erfaring, snak evt. med din læge for at høre hvor sikre man kan regne med at perioderne er imellem udbrud - jeg tror sidstnævnte også afhænger af hvor ofte man har udbrud. Min kærste har det kun omkring 2-3 gange om året. Håber det kunne bruges?

Anonym

Re: Oral sex viden søges

Indlæg af Anonym »

Man kan også bruge beskyttelse, når man dyrker oralsex. Kondom til mænd og film til kvinder - filmen lægger man bare imellem munden og kønsdelene, så fungerer det på samme måde som et kondom. Det er måske ikke nær så sjovt, men i det mindste undgår man smitte.

Buggy

Re: Oral sex viden søges

Indlæg af Buggy »

[quote="Anonym"]Man kan også bruge beskyttelse, når man dyrker oralsex. Kondom til mænd og film til kvinder - filmen lægger man bare imellem munden og kønsdelene, så fungerer det på samme måde som et kondom. Det er måske ikke nær så sjovt, men i det mindste undgår man smitte.[/quote]

FILM!!!...I mellem munden og kønsdelene!!!!....HVAD tænker du på?...Hvem fa...kan nyde sådan en tur??? Af alle bizarer påfund!!!

Gæst

Re: Oral sex viden søges

Indlæg af Gæst »

Jeg har Type 2 og har dyrket oralsex, men har ikke smittet nogen endnu, så det kan godt lade sig gøre, men der er selvfølgelig altid en risiko.

.

Re: Oral sex viden søges

Indlæg af . »

@ Buggy

[quote="Buggy"][quote="Anonym"]Man kan også bruge beskyttelse, når man dyrker oralsex. Kondom til mænd og film til kvinder - filmen lægger man bare imellem munden og kønsdelene, så fungerer det på samme måde som et kondom. Det er måske ikke nær så sjovt, men i det mindste undgår man smitte.[/quote]

FILM!!!...I mellem munden og kønsdelene!!!!....HVAD tænker du på?...Hvem fa...kan nyde sådan en tur??? Af alle bizarer påfund!!![/quote]

Det er faktisk ikke helt uhørt - og hvem kan nyde HG2 i ansigtet er måske et større spørgsmål? JEG kan ikke nyde oralsex hvis jeg er bange for, jeg måske smitter min partner.
Det er vel ikke så forfærdelig meget anderledes end et kondom.

Besvar