Undersøgelse

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
fortvivlet
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26. aug 2010, 18:36

Undersøgelse

Indlæg af fortvivlet »

Hej

Jeg har efter en stor fejltagelse dyrket ubeskyttet med en fyr jeg ikke rigtig kendte. Den pris betaler jeg så lidt nu. Jeg har både været ved vagtlægen og egen læge - og begge mener at det er Herpes. Men jeg har ikke fået taget nogle blodprøver eller blevet podet? Kan det virkelig godt lade sig gøre at konstatere Herpes uden nogle prøver? Det synes jeg nemlig at det virker underligt at min læge ikke ville lave nogle undersøgelse. Fik at vide at han kunne se at mit underliv var betændt. Og han nævnte ikke noget om herpes før jeg spurgte ind til det. Og der mente han godt at det kunne være herpes.

Håber at I kan hjælpe mig og evt. fortælle om egne erfaringer fra jeres undersøgelser.

- Den fortvivlet

Blue83
Bidrager
Bidrager
Indlæg: 23
Tilmeldt: 23. apr 2010, 17:51

Re: Undersøgelse

Indlæg af Blue83 »

Hvad fik dig til at besøge lægen til at starte med? kløe, smerte..? Har du evt prøvet at tjekke dig selv om du kunne se nogle blærer eller noget? Synes det lyder underligt du bare har fået at vide at dit underliv er betændt.
Du er ikke i tvivl hvis du har et udbrud for første gang. Det er stor smerte og man kan næsten ikke gå, og toilet besøg er det rene smerte helvede. Tydelige blærer og en del udflåd :0/. Det er kort sagt Nasty!!

Hvis du ikke har et udbrud er det svært for lægerne at se om du har Hsv eller ej. Nogle tager en blodprøve for at se om du har virusset, men det betyder ikke at du HAR herpes. Et eller andet med at de kan se om du har været i kontakt med virussen. Er ikke helt inde i det. Det kan de kun se med et udbrud for at være helt sikre. Men som sagt, du er ikke i tvivl. De fleste har et stort førstegangs udbrud og det er bestemt ikke noget man kan undgå at se. Har læst om mange der er sengeliggende i lang tid med feber osv. Nogle mænd har mildere udbrud. Mange mænd faktisk. Synes du skal prøve at undersøge dig selv om du kan se noget også derefter tage til læge og blive undersøgt. Håber mit svar er lidt brugbart.

Besvar