kan 2 med smitten smitte hinaden,uden udbrud??

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
anita
Indlæg: 3
Tilmeldt: 1. jun 2010, 07:54

kan 2 med smitten smitte hinaden,uden udbrud??

Indlæg af anita »

min mand og mig har herpes 2, jeg har dog aldrig udbrud,,
han spiser aciclodan 800mg
1 hver dag, i perioder 5 om dagen i 5 uger.
men det er sådan han ca får udbrug 7 dage efter vi har været sammen,
selv om jeg aldrig får, kan godt mærke en gang i mellem lidt prikken, men ikke andet.
de læger vi har snakket med siger, 2 der begge har det, kan ikke frem proverkere et udbrud hos hinanden,
plus det siger det ikke vil hjælpe jeg tager medicin for det når jeg ikke har udbrud, de siger det er kun hans egen imunforsvar der kan gøre han får det..

HVAD siger i andre, vi er desperat for hjælp,han spiser vitaminer og proteiner hver dag,
men nu læser jeg om d vitaminer og det vil vi da tjekke,

tjow
Helgen
Helgen
Indlæg: 95
Tilmeldt: 13. feb 2010, 01:42

Re: kan 2 med smitten smitte hinaden,uden udbrud??

Indlæg af tjow »

Hej Anita og kæreste,

Ja, jeg vil tro, at det er meget muligt, at du smitter din mand på ny ved at have småudbrud, som du måske ikke bemærker. Men fat mod! Han kan sagtens lige pludselig undgå at få udbrud overhovedet, fordi hans krop begynder at arbejde imod virussen - så I skal ikke købe jer fattige i piller, immunforsvaret kan som regel sagtens klare opgaven, når det først går igang :-)
Det bedste I kan gøre, er enten at du begynder at tage forebyggende piller i en periode for at slå virussen ned, som giver dig det lillebitte udbrud, som du muligvis kan have engang imellem, eller I kan begynde at dyrke sex med kondom. Begge dele er irriterende, men det er de udbrud, som din partner får, selvfølgelig også, men som sagt skal de nok forsvinde igen :-) Tålmodighed er godt.

Besvar