Spørgsmål som jeg håber i kan svare.....

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Gæst

Spørgsmål som jeg håber i kan svare.....

Indlæg af Gæst »

Hejsa.

Jeg har bare lige et par spørgsmål. Hvor stor er risikoen for at smitte sine børn? Jeg er hele tiden SÅ utroligt bange for at komme til at smitte mine børn. Jeg er meget påpasseligt med hvis de rører mig når jeg har det. Har det på min ene skulder og på siden af den ene hånd ved tommelfingeren. Her i sommerperioden har jeg jo kjoler på osv., men har så også haft en lille bolero på for ikke at smitte der hvor jeg har det på skulderen. Men jeg er hele tiden SÅ utroligt bange for at komme til at smitte mine børn selvom jeg er så utrolig forsigtig. Hvornår holder man op med at smitte? Er det når der er kommet sår på? Eller først når det er helt væk? Jeg bruger en rigtig god creme der hedder "geavir" som jeg smører på 5 gange i døgnet i en 5-10 dage.

tjow
Helgen
Helgen
Indlæg: 95
Tilmeldt: 13. feb 2010, 01:42

Re: Spørgsmål som jeg håber i kan svare.....

Indlæg af tjow »

Herpes er meget smitsomt, det er det eneste, jeg ved. Men jeg har slet ikke erfaring med "åbent herpes" de steder. Har haft blærer på hænderne, men aldrig noget, der er gået hul på.
Er dine dit herpes "åbent"?

Herpes smitter, indtil det er ovre! Principielt vil et sår også smitte, vil jeg tro. Men bare rolig, det er ikke HIV, du smitter med, hvis du skulle komme til det.

Besvar