Uviden læge eller ???

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
fillelul
Indlæg: 3
Tilmeldt: 15. maj 2010, 15:10

Uviden læge eller ???

Indlæg af fillelul »

Hejsa

Jeg er godt forvirret og en stor del af denne forvirring skyldes min læge.

Historik:
Jeg er sammen med en fyr, hvor vi ikke bruger beskyttelse. Dette er en lørdag nat. Torsdag efterfølgende får jeg ekstrem hovedpine, føler mig træt, øm i lymfekitlerne og nærmest som vokseværk i benene. Dagen efter er der blærer.

Jeg kontakter min læge mandag morgen og får en tid med det samme. Op på briksen med mig og tjo..det ser da ud til at jeg har ret i at have fået en køssygdom. Jeg får en recept på piller. Jeg nævner jo så, at jeg har læst en del på nettet og er lidt chokket. Hun beroliger mig og siger at det ikke er verdens undergang. Jeg spørger til hvordan jeg havde fået smitten og siger så, at det kun kunne være ham fra om lørdagen...

Ham kontakter jeg så og får ham til at tage en test. Han er så negativ - han har ikke virusset.

Så mit spørgsmål er egentlig, om min læge har været hensynsløs og sige, at det var ham, som havde smittet mig?

På forhånd tak

mvh
fillelul

fillelul
Indlæg: 3
Tilmeldt: 15. maj 2010, 15:10

Re: Uviden læge eller ???

Indlæg af fillelul »

PS.
Er det normalt, at man ikke får taget en blodprøve?

tjow
Helgen
Helgen
Indlæg: 95
Tilmeldt: 13. feb 2010, 01:42

Re: Uviden læge eller ???

Indlæg af tjow »

Det er da mega LØGN, at det kun kan være ham. Tsk tsk, lille læge... godt nok er inkubationstiden kort, men ligefrem at sige, et kun kan være ham, skal lægen nok ikke postulere.
Det er ikke almindeligt at tage en blodprøve, tror jeg ikke... jeg fik ikke. Men i tvivlstilfælde kan det da godt være.

Besvar