Kender i det....

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
arhmnsaasqdaforhelvede

Kender i det....

Indlæg af arhmnsaasqdaforhelvede »

Efter længere tids adskillelse (pga. karriere) genoptog jeg forholdet til en pige. Det skulle jeg nok ikke have gjort, for siden det har der været noget galt med de nedre regioner. Lægen siger at det er Herpes men jeg kan bare ikke genkende de symptomer jeg har i det folk herinde skriver og hvad lægen siger - derfor vil jeg lige høre om nogen af jer kan genkende følgende: (Nok mest henvendt til mænd ;))

-En 'snurrende' fornemmelse i penishovedet efter at pulsen er kommet op i forbindelse med træning. Tilgengæld er der ikke som lægen siger noget at mærke i huden, der hvor der var udbrud.

- Fik på et tidspunkt en helt anden slags sår end ved det oprindelige udbrud. Det var ikke små blærer, men lignede snarere en bums?! Det var der i ca. 1 uge og gik så væk meget hurtigt.

- Mit hår er blevet ret så besat af tanken om at skulle falde af mit hovede efter at jeg har fået diagnosen. Ved ikke om det er beslægtet (det kunne jo også være stress over situationen sådan generelt)

- Efter et stykke tid med ubehag forsvinder den fornemmelse. Lige indtil jeg igen er sammen med en pige (som er informeret - jeg er ikke nogen slyngel). Så begynder hele ubehagsshowet igen. Det er lidt ligesom at være allergisk overfor sex. Hader det her møg.


Det skal siges at jeg ikke har haft udbrud siden det første for vel over et halvt år siden. Dog har der i længere perioder været en ubehagelig fornemmelse af at noget ikke var som det skulle være dernede. Som regel i form af at der kommet et stik af smerte der hurtigt kommer og går væk igen. Alternativt føles det af og til som om der er udflåd - hvilket jeg dog ikke har kunnet påvise.

De her symptomer kan jeg som sagt ikke få til at passe med noget. Kunne derfor godt tænke mig at høre jeres erfaringer....

I øvrigt tak til de folk der skriver herinde - det hjælper meget på at komme videre i den her situation.

//

gæst

Re: Kender i det....

Indlæg af gæst »

Jeg er ikke mand, men kan svare på dit spørgsmål nummer to og bekræfte at det er meget almindeligt. Også hvis du læser om herpes, så er det ofte beskrevet på den måde. Første udbrud er som regel anderledes end de følgende, og beskrivelsen af at det ligner en bums er meget almindelig. (Derfor smitter også mange fordi de tror de har en bums og ikke herpesudbrud)

Besvar