Nerve trækken

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Gæst

Nerve trækken

Indlæg af Gæst »

Hej .

Jeg er H-virus genital hsv 2 positiv - har været bevidst om det i ca 2 år men set i bakspejlet, efter at jeg har forstået lidt mere om mine symptomer, har jeg nok båret på virussen i ca 5 år tror jeg.
Min udbrud spænder fra det helt milde til de lidt mere voldsomme udbrud. Hoved udbruddet
befinder sig normalt mellem skede og rundt om anus, men jeg har også haft udbrud andre steder inden for "boxershorts området".f.eks i forhold til solen har jeg fået små udbrud ved skamben og lår.Jeg får af og til også nogle spredte små sår på ballerne. Så der er åbentbart livlig aktivitet i et stort forgrenet nerve netværk.
Jeg vil spørge om der er nogle af jer der har erfaring med nervesmerte. Oftes op til min menstruation får jeg sådan en konstant trækken i min ene skamlæbe, dette kan ofte vare flere uger og jeg har stadig ikke helt luret om det er forvarelsen på et herpes udbrud , som måske ikke altid er synligt eller om det er en nervebane der er ødelagt. Nerve smerten lokaliseres til et mindre område over skambenet og ned i skamlæben-- men ikke videre ned i benet. Det føles som om der sidder en tøjklemme på-- sådan en form for klemt dulm smerte??
Dejligt om der var nogle der kunne give mig noget oplysning om hvad denne nerve reaktion er for noget.

Hilsen Q 46

baditte
Indlæg: 3
Tilmeldt: 12. okt 2009, 12:30

Re: Nerve trækken

Indlæg af baditte »

Jeg kender desværre al for godt til "nervetrækken". Jeg har været plaget af "ve-agtige" halvsidige hovedsmerter, som skrækker livet af mig, da jeg ved at herpes G i værste fald kan føre til en form for menegitis. De er plagsomme og jeg har kontaktet lægen hver gang og er blevet sat i medicinsk behandling for herpes med god virkning.
Heldigvis har jeg ikke haft sådanne smerter det sidste år, men næsten månedlig har jeg en slags føleforstyrrelser ned i min ene balle trækkende ned i låret. Min læge på skejby (infektionsmedicinsk afd) mente i starten ikke det kunne være på grund af herpesen, havde kun hørt om det en enkelt gang tidligere. Men i dag giver han mig ret, der er en sammenhæng mellem mine udbrud og nersmerterne.

Baditte

Lulu
Bidrager
Bidrager
Indlæg: 21
Tilmeldt: 28. okt 2009, 04:21

Re: Nerve trækken

Indlæg af Lulu »

Jeg kan også mærke at det trækker i nerverne op til et udbrud - primært i venstre balle og lår (nogenlunde i overensstemmelse med iskias) og i min højre arm. Jeg får også hovedpine lokaliseret omkring begge tindingelapper.

Jeg vælger lidt at se disse symptomer som noget positivt, for det gør at jeg kan nå at fange udbrud i opløbet - altså inden der kommer sår.

tjow
Helgen
Helgen
Indlæg: 95
Tilmeldt: 13. feb 2010, 01:42

Re: Nerve trækken

Indlæg af tjow »

Har ligeledes oplevet, at det trækker i nerverne (er først for nyligt blevet opmærksom på det!), og havde det i lårene... så det er vist normalt

Gæst

Re: Nerve trækken

Indlæg af Gæst »

Jeg kan vist godt melde mig i "klubben". Prøvede for godt 1 mdr. siden tydelig "smerte" i venstre balde (mine udbrud plejer at være i ve. side) og ned i låret til ca. knæniveau. Troede først det var ømhed efter løb, men det var kun i den ene side, og på en hel anden måde, end den ømhed som jeg har efter løb. Gik i gang med en pillekur på 1 x 2 tabl. Zelitrix 500 mg dagl. i 5 dage, og fik ikke nogle blærer. Ved jo ikke, om det helt sikkert var det, men tror det bestemt.

gæst12

Re: Nerve trækken

Indlæg af gæst12 »

Mit begynder altid med smerter i leveren (sådan føles det i hvert fald) og så konstante kuldegysninger ned i benene.

Besvar