Forfærdeligt smertehelvede og ingen smertestillende!!

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Avfaur

Forfærdeligt smertehelvede og ingen smertestillende!!

Indlæg af Avfaur »

Jeg er en 20årig kvinde der i en uge nu har haft vanvittige smerter i underlivet. I starten troede jeg at det "bare" var blærebetændelse fordi det sviede når jeg skulle tisse. Nu er jeg blevet klogere. Et par dage senere begyndte der at komme små "sår" som senere har udviklet sig til at blive blærer, som gør vildt ondt og er til stor gene. Jeg kan næsten ikke gå, og får ingen søvn. Har været nødt til at sygemelde mig pga. de vilde smerter, og det faktum at jeg ikke tør tisse! Jeg fik først en kur mod blærebetændelse, der ikke virkede, og i fredags blev jeg så undersøgt igen og min læge udskrev noget pencilin til mig, og sagde at jeg skulle tage til vagtlægen hvis jeg fik det værrer- ellers måtte jeg vente til mandag (Om to dage!!!) med at få svar på podningen, så hun kunne give mig den rette behandling. Jeg forklarede hende ellers hvor ondt jeg havde, og at det største problem var at jeg ikke kunne tisse - det gør så ondt, at jeg besvimer i badet når jeg forsøger, og at jeg græder i timevis når jeg ved at det er tid. I dag har jeg tisset en gang, og jeg kan ikke holde det ud længere. Klokken er 19.33 og min blære er ved at eksplodere, men bare tanken om at skulle hælde syre over mine sår igen giver mig panikanfald.. Jeg ved ikke om jeg kan tillade mig at tage til lægevagten - jeg har ringet derind, og de fortalt at de ikke kunne lave gynækologiske undersøgelser så der var nok ikke noget at gøre men jeg føler bare at de bagtallisererer mine smerter! Jeg har aldrig haft det så dårligt før, jeg har kastet op, er besvimet, græder hele tiden og kan ikke fungere. Hvorfor kan jeg ikke bare få noget smertestillende? Jeg har gjort alt hvad jeg har kunne læse mig frem til. Drukket tranbærsaft usødet med brus, gået i bad hvergang jeg skulle tisse, siddet i et rensende kar med en speciel slags sæbe, jeg har købt en lokalbedøbende gel, taget en milliard panodiler, iphrener, og jeg har taget alt min medicin.. Men intet virker. Jeg er desperat, jeg skal tisse helt vildt og jeg kan ikke holde tanken ud om næsten 1,5 døgn mere med dette helvede. Hvad skal jeg gøre? Kan jeg tage til vagtlæge og bede om noget smertestillende? Og hvornår kan jeg regne med at dette vanvittige helvede vil gå over.. en uge er nok til at slå mig ihjel - jeg overvejer at få brækket armen bare for at lede smerten lidt væk fra mit underlig.. HJÆLP!

Maria
Indlæg: 3
Tilmeldt: 5. okt 2009, 13:26

Re: Forfærdeligt smertehelvede og ingen smertestillende!!

Indlæg af Maria »

Uha.... hvor er det bare synd for dig. Jeg husker godt hvor frygteligt det er.... heldigvis kom jeg til en god gynækolog der tog det alvorligt, og med det samme viste hvad det var. Modsat min egen læge. Hun sagde faktisk også til mig, at nogen bliver indlagt fordi de ikke kan komme af med urinen. Du skulle helt sikkert ta til lægevagten. Men det gjorde du måske også.
Dit udbrud er nok over nu. Men hvis du bor i Københavns området, og har brug for at komme til en god gynækolog i forbindelse med herpes så får du her hendes navn Tine Tetzschner. Jeg kan virkelig anbefale hende.
Jeg har haft et rigtig slemt og voldsomt udbrud i oktober 09. Men ingen siden. HAr intet mærket til det siden 7-9-13..... håber det forbliver på den måde... og ønsker det samme for dig...

k.h Maria

Besvar