HJÆLP!

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
hendedér
Indlæg: 1
Tilmeldt: 24. nov 2009, 11:33

HJÆLP!

Indlæg af hendedér »

Først et kæmpe tak til alle jer der vælger at dele jeres erfaringe og gode råd.
Jeg var hos lægen igår og fik konstateret Herpes dernede. Aldrig i hele mit liv har jeg oplevet noget så smertefuldt som det her. Og for en der ellers har været igennem en del operationer, grundet dårligt hjerte siger det en del! Passer det, at første udbrud er det værste??? Jeg kan ikk tisse, gå eller sidde uden at tude af smerte.
Alt hvad jeg har læst herinde stemmer perfekt med mig. Har kunne se en del har oplevet smerter fra ben etc. og 3 dage før mit udbrud gik vi på mit arbejde og jokede med jeg havde vokseværk, fordi jeg konstant gik og tog mig til baglåret.
Så brød helvede ellers løs og jeg blev klogere. Normalt har jeg altid sex med kondom, men sidste weekend smuttede den og nu betaler jeg prisen. Det er så uretfærdigt for fyren her er en jeg faktisk kan lide og vi lovede hinanden bagefter, at ingen af os fejlede noget, men det må han så jo have gjort? Forstår ihvertfald ikk helt om man kan gå med det uden nogensinde at have viden om det??? Synes i, at jeg skal fortælle ham at jeg har fået det konstateret? Vi taler stadig sammen dagligt, vi kan jo lide hinanden, jeg har intet sagt, men jeg kan bar mærke jeg er utrolig bitter på ham.

Er der nogen af jer der kan anbefale noget mod smertene når jeg skal tisse? Selvom jeg hælder vand ved, synes jeg ikke det hjælper synderligt og jeg stortuder af smerte ved hvert eneste toiletbesøg. Findes der noget lokalbedøvende creme eller andre der har erfaringer med andet???
Det værste er næsten det psykiske knæk det har givet mig. Jeg er så flov og så nede over, netop fordi jeg i i en alder af 21 i forvejen har været igennem så meget, og nu også det her. Hvor tit vil jeg ku regne med angreb?
Hvordan vil jeg nu kunne finde en mand uden altid at skulle have sex med kondom? Og er det nu farvel til Oralsex, som iøvrigt er den eneste måde hvorpå jeg kan få orgasme??? Så farvel til alt sjov.
Jeg er så ked af det. Håber på lidt hjælp og trøsende ord.
Mvh.

Sofie

Re: HJÆLP!

Indlæg af Sofie »

JEG forstår dig. Jeg er i præcis samme situation, og det er et helvede. Jeg er ved at dø. Og lægerne fatter det ikke. De har tydeligvis ikke haft herpes. Jeg vil have morfin, NU! Mit underliv er et brændende bål, der samtidig svier og med en gigantisk blære der ikke kan tømmes. Jeg vil prøve at give dig nogen tips, som jeg også har forsøgt med.

1. Gå i bad hvergang du skal tisse. Og med hvergang mener jeg de to gange du kan få det ned til, sådan helt minimalt. Brug så varmt vand som du kan tåle, og skyl så direkte du kan uden at det gør ondt mens du tisser. Sæt dig evt. på hug imens, for at tisset ikke rammer dine sår.
2. Brug en lokal bedøvende gel inden du skal tisse. Du kan købe en der hedder Xylocain til ca 60 kr på apoteket. Det virker ikke særlig meget for mit vedkommende, men måske kan illusionen hjælpe dig igennem dit private helvede.
3. Sig det til fyren. Han ved måske ikke at han har Herpes, men det bør han.Tænk på alle de piger han kan smitte! Og som skal gå igennem det samme som dig.. Puha!
4. Skift underbukser tit. Og helst nogen af et "organisk" stof der ikke er så syntetisk.
5. Brug en varmepude under eller over din vagina. Det hjælper faktisk.
6. Hold den "tør". Det mindsker risikoen for yderligere spredning hvis du sørger for at være helt tør dernede.
7. Tranebærsaft (usødet) med mineralvand med brus. Det hjælper bakterierne til at "falde" af.
8. A38! Det er en basisk vare, der kan hjælpe syren i dit urin til at blive mere basisk, og dermed ikke gøre nær så ondt. Det tager ca. en time om at gå i din urin, så vent med at tis til der er gået et stykke tid. Jeg tror det hjælper lidt.

Held og lykke jeg håber du har fået det bedre..

Ulla

Re: HJÆLP!

Indlæg af Ulla »

En stor hjælp til toiletbesøg er (hvis du ikke skal lave nummer to) : Fyld en balje med kropsvarmt vand og sæt bagdelen og tissetøjet ned i vandet og gør så det som der skal gøres....Det hjalp mig sindssygt meget under et udbrud som jeg havde (heldigvis kun det eneste) - smerterne forsvinder ikke helt men gjorde det i hvert fald muligt for mig at tisse uden at sidde og tude imens.

Besvar