Vitalaser

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Niller

Vitalaser

Indlæg af Niller »

Er der nogen der har erfaring med Vitalaser?

Jeg har set deres hjemmeside og der ser alt jo godt ud, men nogen der ved om det virker?

Er der nogen der har prøvet?

Niller

Re: Vitalaser

Indlæg af Niller »

Hej Alle,

Jeg har nu købt den laser. Hvis det virker så fedt, virker det ikke så er der ikke mange penge tabt. Jeg skal nok komme med min vurdering efter mit næste angreb.

Jeg er stadig interesseret i at hører fra andre der har prøvet?

Niller

Re: Vitalaser

Indlæg af Niller »

Så kan i godt begynde at glæde jer... jeg har netop fået et mildt udbrud og jeg vil første ting når jeg har fri tage hjem og begynde at bruge min fine laser. jeg skriver når jeg ved mere.

Mark

Re: Vitalaser

Indlæg af Mark »

Hej Niller. Hvordan går det med laseren? Glæder mig til at høre din beretning:-)

Niller

Re: Vitalaser

Indlæg af Niller »

Jeg tror mit indlæg er blevet sletter:(

Jeg kan fortælle alle at det ikke virker, overhovedet ikke... det svare til at skyde en børne lommelaser på sine ædlere dele og det har altså heller ingen effekt.

Jeg skal nu til at prøve larsen cognac, der skulle være rigtig godt mod herpes.

kommer med resultatet næste gang jeg får et udbrus.

herpie

Re: Vitalaser

Indlæg af herpie »

Altså, Larsen Cognac skal nok virke desinficerende, da det jo er alkohol. Har læst en læges kommentar til "Skrønen", og det var, at alkohol jo som sagt er desinficerende, men det gør ondt ad ***** til. Så tror ikke det er en langsigtet løsning. Desværre!

Niller

Re: Vitalaser

Indlæg af Niller »

Så har jeg prøvet med gin:) kunne ikke finde noget Larsen congac nogen steder..

jeg lagde gin ovenpå det herpesramte område og lod det så sidde på i 1 minuts tid. Dette gjorde jeg et par gange på en dag og redsultatet var fremragende.

For første gang var der noget der hjælp på min herpes. Det gik væk langt hurtigere end nogenside før, og jeg har både prøvet piller og creme uden nogen effekt.

ps. det gjorde overhovedet ikke ondt...

Kristian
Samaritan
Samaritan
Indlæg: 36
Tilmeldt: 26. jan 2008, 12:16

Re: Vitalaser

Indlæg af Kristian »

Hej.
Samme oplevelse her med spiritus. Kløen og svien går næsten væk omgående, og det heler meget hurtigere.
Havde ikke god erfaring med at bruge ren sprit. Det gør nas. Men 30-40 er helt fint. Vodka, cognac, whiskey, osv.

Besvar