herpes eller stafylokokker i lysken?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
mig

herpes eller stafylokokker i lysken?

Indlæg af mig »

hej.. jeg har fået 2 store sår i lysken, på ca 1,5 cm diameter og 1 cm diameter. det store er helet op med skorpe i kanten. det lille er helt åbent, væskende og meget meget smertefuldt da det sidder præcis i kanten af min trusse. jeg har ca 1 uge før jeg opdagede dem, barberet mig med en gammel skraber i mangel af bedre.. ja ved godt det ik var smart men tænkte et flygtigt øjeblik at jeg hellere ville acceptere et par barberskæresår end lange hår. nu tænker jeg, at det måske ik er herpes , som jeg i øvrigt aldrig har haft før hverken simplex eller genitialistypen, men måske en stafylokok infektion i hårsækkene? det er som om huden "ruller"af rundt om såret. som om der er betændelse længere ud under huden end lige der hvor såret er. der har ikke været små blærer som mange beskriver herinde, men kun en misfarvning af huden for derfor at falde af og efterlade et åbent sår der bare vokser og vokser.. nu på 4. dagen :-(
hva skal jeg sige til min læge, hvis jeg kan få fat i ham her efter weekenden?

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: herpes eller stafylokokker i lysken?

Indlæg af Arenze86 »

Jeg tror det er stafylokokker. Det har jeg selv haft, også i lysken. Du skal bare til din læge og ha' taget en prøve. Hvis det er stafylokokker får du bare noget antibiotikacreme som du skal smøre på i en uge og så er det væk.

Besvar