Udbrud andre steder på kroppen ?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Ukendt

Udbrud andre steder på kroppen ?

Indlæg af Ukendt »

Har nogen erfaringer med udbrud andre steder på kroppen??

Ukendt

Re: Udbrud andre steder på kroppen ?

Indlæg af Ukendt »

Jeg har nu haft herpes genitales i snart 15 år, og har stadig hyppige udbrud.
Til at starte med havde jeg kun udbrud i skridtet. Det bredte sig dog og i en årrække havde jeg jævnlige udbrud på låret, ballerne, i munden og på min ene finger. De seneste fem år har jeg kun haft udbrud i skridtet og i munden.
Herpes kan forekomme alle steder på kroppen og man skal være opmærksom på at man nemt smitter sig selv.

Uheldige

Herpes simplex 2

Indlæg af Uheldige »

Herpes simplex 2. Blev smittet ved menneske bid - på halsen - efter seksuel samvær. Kæmpe infektion kommer ca. 3 gange om året - varer i ca. 3 uger - 1 månede.
Er først kommet i hehandling efter 3 år - da lægerne ikke vidste hvad jeg fejlede. Kommet i behandling med Aciclovir Actavis. Håber det kommer til at hjælpe.Samtidig har det givet andre følger med sig - ved et uheldigt menneske bid på halsen - bakterie infektion - som jeg er behandlet med medicn for det i 3 år - fået ny medicin som forhåbentlig hjælper. Husk.: Hygiejen vigtig - vask hænder tit - sprit af med bakteriedræbende middler på hænderne (Kan fåes på apoteket.) Pil eller rør ikke i dit udbrud Herpes - når der er udbrud + pas på ikke at smitte andre.

Kristian
Samaritan
Samaritan
Indlæg: 36
Tilmeldt: 26. jan 2008, 12:16

Re: Udbrud andre steder på kroppen ?

Indlæg af Kristian »

Jep. Jeg får det engang imellem på ryggen, lige ved bæltet i den ene side.
Først gang troede jeg det var en begynde helvedes-ild som jeg havde hørt flere tale om. Det skulle være virkeligt ondt at få det. Med mange smerter i lang tid bagefter. Så jeg tog straks ned til lægen som sagde, at det var ikke helvedes-ild. Han viste mig nogle billeder af hvordan det så ud. Ikke rart skal jeg sige.

Nu har jeg så haft det udbrud på ryggen en del gange, og der er ingen tvivl. HSV.
Fuldstændig samme symptomer, bare på ryggen. Og altid på præcis den samme plet hver gang. Det er iøvrigt en del år siden jeg har haft det på ryggen nu.

Det samme gælder iøvrigt også mit HSV-2 på genitalerne. Ligesom om det sted man har det bliver immunt.
Da jeg var ung fik jeg det altid på siden af penis. Det er nu mange år siden jeg har haft det der. Nu har jeg det i stedet nede ved hårgrænsen. Nogle gange på pungen.
Min teori er at man bliver immun, og undervejs får smittet sig selv et nyt sted.

Besvar