HSV 1 i underlivet

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Hjælpmig

HSV 1 i underlivet

Indlæg af Hjælpmig »

Hejsa.
Jeg er en pige på 19 som netop har fået konstateret herpes type 1 i underlivet:(
Jeg har været sammen med min kæreste i over 2 år, og jeg har på intet tidspunkt mærket nogle gener før nu. Hvordan kan det lade sig gøre?
Derudover har det været et levende helvede for mig at have disse sår i underlivet. Jeg er så generet af det at jeg knapt nok kan gå uden at ligne en som har ble på.
Det gør ondt, det svier, og det holder mig vågen om natten. Desuden er det nu begyndt at klø samtidig, og jeg synes kun at der kommer flere og flere smp blærer. Jeg er rigtig frustreret over situationen, og selvom jeg bruger cremen føler jeg ikke at det hjælper mig.
Er det normalt at være generet så meget af herpes Altså besvær ved at gå uden total smerte, Jeg tisser i badet fordi at jeg ikke kan holde andet ud, jeg kan ikke lave nr. 2 på toilettet for smerterne, og så klør det så meget uden jeg kan gøre noget ved det, da smerterne selvfølgelig er der samtidig.
Jeg føler at jeh har googlet internettet tyndt for svar, så jeg håber at der er nogle herinde som måske kan komme med nogle gode råd, og fortælle mig om mine oplevelser er normale?
(Jeg har haft gener i ca 1,5 uger og begyndte på cremen for 2 dage siden)

Hende

Re: HSV 1 i underlivet

Indlæg af Hende »

Hej du.

Dette opslag ligner meget det som også er fra d 28 august. Så eventuelt se svar der. Men er ret sikker på at du skal opstarte pille kur. Kontakt din læge hurtigst muligt ☺️

Besvar