Udbrud

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Kvinde24

Udbrud

Indlæg af Kvinde24 »

Hej!
Mit spørgsmål lyder om alle udbrud ser ens ud? Jeg blev smittet med hsv1 forneden for godt og vel 2 måneder siden og har været ekstremt opmærksom på udbrud siden.

Jeg var sammen med en fyr i fredags - tjekkede naturligvis mig selv inden og der var ikke noget at se. Dagen efter føler jeg så, at jeg har fået nogen plamager i siden. Ikke på skamlæberne som mit første udbrud. I dag vågner jeg op hvor der sidder en lille knop med lidt hvidt pus i - vil nærmest ikke engang kalde det en knop, da den ikke buler ud eller kan mærkes. Er det et tegn på herpes udbrud?

Det skal siges, at jeg startede en pillekur i tirsdags, fordi jeg følte jeg kunne mærke noget summen. Det er nok mest af alt bare mig der er paranoid, men jeg tænker better safe than sorry.

Håber nogen har tid til at svare mig! Jeg bliver sindssyg af den konstante paranoia :x :cry:

Kvinde24

Re: Udbrud

Indlæg af Kvinde24 »

Obs: startede pillekur torsdag

Fax

Re: Udbrud

Indlæg af Fax »

Hejsa...
Det er svært at sige, især udfra en beskrivelse, men for mit eget vedkommende holder jeg mig HELT fra sex (er mand) hvis bare der er mistanke... "better safe than sorry". Det var sgu mere taknemmeligt de fandt en kur for Herpes end Corona. Det ødelægger livskvaliteten for mange af os. Jeg har dog god hjælp af L-lysine og Longo Vital.
Håber du finder ro og lærer at tackle det...
Kh og stay safe

Kvinde24

Re: Udbrud

Indlæg af Kvinde24 »

Ja, det er helt forfærdeligt og fylder så ekstremt meget i hverdagen. Bliver så irriteret når man møder en læge “tja om du er smittet forneden eller foroven er vel det samme” NEJ!!! Jeg ved da udemærket godt, hvor jeg helst vil være smittet....
Nogen der ved om der er en kur i sigte?

Faxen

Re: Udbrud

Indlæg af Faxen »

Der er ikke fokus på at helbrede og fjerne herpes... der er mange flere penge i at sælge medicin der klarer symptomer. Udvikler de en vaccine sælger de ingen piller og creme... trist men sandt. Money rules the world

Besvar