Nysmittet

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Ungpige21

Nysmittet

Indlæg af Ungpige21 »

Hej alle sammen,

Så blev jeg desværre også medlem af klubben og fik konstateret herpes 1 i går af en total uvidende læge. Jeg er simpelthen så ked af det og har svært ved at forholde mig til det.

Jeg er desværre blevet smittet af en mega sød fyr jeg er begyndt at se - vi brugte kondom, men jeg er blevet smittet via oralsex og jeg dunker mig selv i hovedet hele tiden for ikke at have lagt mærke til, at det ikke blot var tørre læber han havde :( :(

Jeg står total på bar bund og har så mange spørgsmål. Jeg ved godt, at jeg skal fortælle ham det, men jeg har simpelthen så ondt i maven over det. Jeg er bange for at han smutter - og tanken om at det her aldrig kunne være sket, fylder så meget! Hjælp!! Hvordan fortæller man en ny flirt denne lorte sygdom??

Derudover er jeg så fortvivlet omkring sex. Jeg kan slet ikke overskue at skulle bruge kondom resten af mit liv pga de 5% chance for smitte. Og hvad med oralsex? Nu har han jo smittet mig via oralsex? Betyder det så, at han på munden ikke kan smittes på ny? Hvis han giver mig det og jeg skulle have et skjult udbrud?? Og kan han stadig smitte mig på munden?? Jeg er ikke blevet smittet på munden på trods af vi har kysset meget.

Jeg håber I vil svare. Jeg er så ked af det og fortvivlet - og dybt ulykkelig over, at et potentielt forhold måske slutter nu pga det her lort.

Gæst

Re: Nysmittet

Indlæg af Gæst »

Hvis det er hsv1 du har fået, skulle symptomerne heldigvis være færre og mildere end ved hsv2. Plus, som jeg har forstået det er det svært at blive smittet med den samme virus flere gange et nyt sted; fordi du har dannet antistoffer. Derfor burde han ikke nemt kunne blive smittet med sin egen virus forneden, og du burde ikke nemt kunne blive smittet med den omkring munden nu. Men forskellige kilder siger lidt forskelligt, synes jeg.
OG så er det jo ham der har smittet dig, skal du huske. Så ingen grund til at frygte han vil blive sur. Jeg har selv lige skulle fortælle det til en flirt for første gang, og han tog det overraskende pænt og kunne nærmest ikke have været mere ligeglad.. Det har virkelig gjort mig mere rolig for fremtiden! Tror at vi piger panikker mere over den slags end mænd gør :) op med humøret, det skal nok gå!

Besvar