Konstante udbrud i 2 år - HJÆLP

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
L223

Konstante udbrud i 2 år - HJÆLP

Indlæg af L223 »

Hej derude!
Jeg har i 2 år haft herpes genitalis og har nærmest konstant udbrud. Det ene udløser ofte det andet. Jeg har prøvet aciclovir og valaciclovir, men uden den store virkning. Derudover har jeg fulgt samtlige råd og tager Lysin, C-vitamin, Longo Vital, smører med citronmellisse creme, lever nogenlunde sundt osv. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind over det. Er der nogen der har haft held med noget helt andet end de gængse råd?
Jeg så også at nogen skrev noget om at hvis man har meget candida i kroppen kan det hænge sammen med hyppige udbrud? Er der nogen der har erfaring med det og i så fald, hvordan de kom af med det?

Håber I kan hjælpe!

Faxen

Re: Konstante udbrud i 2 år - HJÆLP

Indlæg af Faxen »

Hej
Ja det lyder ikke rart. Mit bedste råd er at tage 1000mg L-Lysine morgen, middag og aften... plus 3 LongoVital hver morgen... det har reduceret eller retteligt fjernet mine egne udbrud... kan du alligevel mærke et udbrud er på vej, så dobbelt-op til 3 x 2000mg til det er væk.
Ønsker det må hjælpe dig som det hjalp mig....

Herpesvaccine

Re: Konstante udbrud i 2 år - HJÆLP

Indlæg af Herpesvaccine »

Jeg har haft det præcis ligesom dig. Konstante udbrud - faktisk så ofte, at jeg nu er resistent overfor alle piller mod det :) Stærke nervesmerter i specielt ben, mega øm i underlivet hele tiden og meget mere til. Et rent helvede. Jeg tog sagen i egen hånd og fandt ud af, at jeg ville have zostavax vaccinen. Det er det bedste jeg har gjort for mig selv. Jeg ser markante forbedringer. Den vaccine er så undervurderet

L223

Re: Konstante udbrud i 2 år - HJÆLP

Indlæg af L223 »

Hej og mange tak for svar. Den vaccine har jeg ikke hørt om før. Hjæper den på type 2? For når man Googler den står der kun om Helvedessild. Men du oplevede at den hjalp med færre udbrud? :-)

Besvar