Mangler støtte

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Louise

Mangler støtte

Indlæg af Louise »

Hey alle

Jeg håber, der rent faktisk er nogle, der læser med her. Jeg har sådan brug for nogle solskinshistorier i min dans med herpes. Jeg lider af type 2 på kønsdelene, og jeg er simpelthen ved at miste modet. Jeg har været inde i en periode på 1/2 år, hvor det ene udbrud har afløst det andet. Når jeg tager en medicinkur (hvadend det er valaciclovir eller Aciclovir) går der højst 2 dage før endnu et udbrud dukker op, og jeg igen skal døje med ubehag og gener - men ikke mindst mental nedtur. Hvordan føler en pige på 22 dig lækker igen ovenpå det her tumult? Hvordan får jeg en tilværelse med kærlighed og ikke mindst et sex liv? Hvordan skal jeg holde hovedet højt, når mit underliv er i udu på den måde, og jeg på ingen måde kan kontrollere det? Jeg gør alt efter bogen... jeg sover, spiser sundt, tager tilskud 1,2, 3 og 4, jeg træner osv. Men gode råd er dyre, og jeg er gået helt ned med flaget.

Er der ikke nogen, der enten er ligesom mig eller bare kan lindre det her mørke lidt. Det håber jeg...

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Mangler støtte

Indlæg af malou85 »

Hej Louise

Åh det lyder også ubehageligt :/

Er der mulighed for at snakke med lægen om forbyggende kur? Har hørt flere der tager daglig medicin :)

Desuden så kan det vænne på et tidspunkt :) har hørt om fler hvor kroppen bliver bedre til at genkende og bekæmpe virus :)

Faxen

Re: Mangler støtte

Indlæg af Faxen »

Jeg blev smittet i april og havde et voldsomt førstegangsudbrud. Efterfølgende kom der 1-2 hver måned hvor jeg var ramt af HSV-2 udbrud. Jeg har siden juni taget 1000 mg Lysin morgen og aften, og har intet mærket siden. Jeg har dog osse begrænset indtaget af chokolade og nødder. Jeg bruger Lysin fra Future-vits fra England, købt på E-bay.

Glemte at nævne jeg samtidig tager 3 stk Longo Vital hver morgen.... så jo... jeg tror på det virker.

Besvar