Symptomer på H2?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Gæst

Symptomer på H2?

Indlæg af Gæst »

Hej derude.
For omkring 2 uger siden havde jeg sex med en pige jeg havde mødt i byen. Hende er jeg tilsyneladende stadig sammen med, men her er så problemet.
For et par dage siden (husker ikke præcist hvornår) Fik jeg en lettere rødmen inde under forhuden, lige under penishovedet. Dette er så begyndt at klø og svie lidt (det gør ret ondt engang imellem), tror I dette er Herpes? Og i så fald, så kan det vel kun stamme fra hende jeg er sammen med nu ikke? da det kun er 2 uger siden, og har IKKE været sammen med andre i mellemtiden.

- Hvis det er herpes, er jeg også bange for konfrontationen, så vil gerne være sikker på, at det kun kan ha' været hende, og ikke andre.. Er der nogle der kan bekræfte dette? (på baggrund af de 2 uger)

Håber I kan svare på mine spørgsmål,

Hilsen den fortvivlede!

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Symptomer på H2?

Indlæg af Arenze86 »

Det er ikke nødvendigvis hende, men stor sandsynlighed for det, da dagene der gået til du har fået det, passer meget godt.
Herpes kan man dog godt ha' i blodet i mange år, uden at få udbrud, hvorefter det så pludselig kan bryde ud.
Spørg hende om det evt. kunne være hende. Du har jo lige fået det, så du kunne jo ikke ha' advaret hende mod det.
Jeg er smittet af en der ikke vidste han havde det. Han har bare antistofferne i blodet, og det er nok til at man kan smitte med det.

Gæst

Re: Symptomer på H2?

Indlæg af Gæst »

Hejsa.
Under alle omstændigheder, er det vigtigt, at du går til lægen og får taget en podning, jo før jo bedre, og helst nu, hvor der er noget, der kan minde om et udbrud. Det er jo først i det øjeblik, du VED, at du har herpes, at der er et problem. Held og lykke!
V.h. KL

Besvar