Ny i forumet

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
indiodk
Indlæg: 1
Tilmeldt: 3. nov 2008, 22:53

Ny i forumet

Indlæg af indiodk »

Hej alle
Efter endnu en aften på nettet i min søgen efter alternative behandlingsmuligheder for mit evigt tilbagevendende herpes, kom jeg tilfældigt forbi denne side. Jeg skal ærligt sige, at det gør mig rigtig glad at læse indlæg fra andre, som er i samme frustrerende situation som mig selv. Jeg er en 25 årig kvinde, som har lidt af kønsherpes i rigtig mange år efterhånden.. anfaldene er blevet værre med årene af en eller anden årsag, og jeg har især i de sidste 5 år kæmpet med at finde en måde at mindske udbrudene.. indtil videre uden meget held! Jeg kan se, at jeg deler de samme frustrationer som I andre.. skammen, frustationen, bekymringerne osv. Jeg er i den heldige situation, at jeg har gode veninder og en kæreste (som blev smittet af mig i sin tid), som er forstående, men hvor er det rart at vide, at der er et sted, man kan finde nye forslag til behandlinger, få råd, støtte og opmuntring når man er allermest træt af det hele!

Mange venlige hilsner
Jannie

CarinaK
Indlæg: 1
Tilmeldt: 22. sep 2009, 21:13

Re: Ny i forumet

Indlæg af CarinaK »

Jeg faldt tilfældigvis over denne side i min søgen efter information om herpes... Og det selvom jeg har haft herpes genitalis i mere end 10 år efterhånden. Det siger jo lidt om, hvor meget det egentlig fylder... Og når jeg læser indlæggene herinde, må jeg nok sige, at jeg har nok har været ret så heldig med mine udbrud(7 9 13) Hvis jeg har et udbrud om året, så er det højt sat... men ikke desto mindre er det en psykisk belastning af rang. Jeg går meget op i af oplyse mine partnere om, hvad jeg døjer med, før vi har seksuel kontakt overhovedet, for jeg ville selv ønske at vide det, før jeg indlod mig på seksuel kontakt.. Jeg er meget overrasket over at se så mange herinde, for man føler sig egentlig meget alene i verden. Så Jannie jeg kan sagtens forholde mig til de tanker, du gør dig! Det er fedt at høre om folks erfaringer med herpes og også hvilke midler, de har taget i brug for at holde det nede. Tak :-)

Valentina30
Indlæg: 4
Tilmeldt: 24. sep 2009, 09:12

Herpes er så invaliderende !!!

Indlæg af Valentina30 »

Hej I to. Dejligt når folk skriver deres tanker og følelser ned, omkring denne skumle virus.
Har selv været plaget af den i 8 år, og har haft så uendelige mange nedture på den bekostning !!!
Udbrudene kommer og går, og er lige netop startet i behandling med vitamun og homøpatiske dråber. Naturlægen foreslog mig at samle en stor gruppe, da hun har mange patienter med denne invaliderende lidelse. Blev rigtig glad, da jeg savner nogle at snakke med om problemet. Jeg bor i Vejle egnen, så hvis du har lyst til at være med i denne anonyme gruppe, hører jeg meget gerne fra dig :-)

Besvar