Spredning af udbrud

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Knarff

Spredning af udbrud

Indlæg af Knarff »

Hey...

Jeg er en fyr på 32... Tja, det her er ikke engang så nemt som jeg troede det ville være. Altså det at skrive om det her havde jeg troet ville kunne gøres uden skam og tristhed, men det er som sagt ikke så nemt... Forbandede lorte sygdom!
Nå, men må jo heller komme til sagen, for bitche over det her kunne jeg gøre dag ud og dag ind... Det jeg vil spørge jer andre om er om I har oplevet at et udbrud spreder sig til andre dele af kroppen ved stor stresspåvirkning eller ved sorg? Jeg har generelt ikke de store udbrud for neden, men det er stadig ikke rart, hvilket alle som lider af det her nok kan skrive under på. Men her for små tre uger siden var jeg med i en flynødlanding. Motoren sprang simpelthen i luften hvor jeg sad og brød i brand... Altsammen under opstigning. Det lykkedes dog piloten at få os alle sikkert ned, men det var ikke en rar oplevelse.
Jeg har levet et liv med mange op- og nedture, dertil kommer økonomiske vansligheder jeg kun kan bebrejde mig selv ( søger ingen ynk ), men den her oplevelse har ligesom knækket mig. Har ellers altid klaret mine problemer med et lille smil og et citat fra min far: Det skal nok gå altsammen. Jeg har dog denne gang, som nævnt ikke kunne komme mig helt over det her. Jeg har været ked siden og det har selvfølgelig medført et lille udbrud på penis. Oven i det fik jeg så pludselig også sår på halsen. Nogle små og to lidt størrere. Alle i samme side og samme område. Sidder ligsom på hals og hage... De kløer og svier og minder om de udbrud man for forneden. Jeg har smurt dem med en creme mod infektion og nu er de så småt, efter 2 ugerstid, ved at forsvinde...
Jeg føler mig meget lidt tiltrækkende og min kæreste skal døje med mine humørsvingninger som også følger med de sår...

Det jeg vil høre er om andre har oplevet at udbrud har spredt sig til andre steder ved stress og spekulationer m.m. Er faktisk letter nervøs for det skal blive noget tilbagevendende, da man ikke så let kan skjule sår der sidder så synligt et sted...

Knarff

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Spredning af udbrud

Indlæg af Arenze86 »

Jeg synes næsten du skal gå ind og få taget en podning hvis du oplevet det igen.

Jeg fik 2 små sår på armen, som jeg egentlig gik ud fra var herpes. Fik så 2 til og fik dem podet, for nu ville jeg altså vide det. Det var ikke herpes, selvom jeg faktisk var 99% sikker på at det var det.

Så få det tjekket, hvis det sker igen.

Har ikke selv andre erfaringer på det punkt.

Kristian
Samaritan
Samaritan
Indlæg: 36
Tilmeldt: 26. jan 2008, 12:16

Re: Spredning af udbrud

Indlæg af Kristian »

Jeg har herpes på et bestemt sted på ryggen. Lige under bæltet, på højre side af rygraden. Det kommer altid på præcis det samme sted, og indledes altid som alm. udbrud af nerve-føle-forstyrrelser på ben eller arm. (Overfølsomhed; følelse som en svag forbrænding). Og jeg har læst om at man kan få det på fingeren. Så det kan godt sprede sig. Men det er meget sjældent at det gør det.

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Spredning af udbrud

Indlæg af Arenze86 »

Hvis man får herpes på huden (ikke slimhinder) spredes det ikke, da virus ikke kan gå igennem huden. Hvis man har små sår, kan det selvfølgelig spredes der igennem.

Besvar