Sport!

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Sport!

Indlæg af Arenze86 »

Nogen der kan svare på om det at have herpes type 2 påvirker jer i jeres sportspræstationer? Både når I har udbrud og når I ikke har.

musse
Indlæg: 4
Tilmeldt: 12. sep 2008, 15:28

Re: Sport!

Indlæg af musse »

Jeg har kun haft to udbrud og får det som om jeg har influenza. Jeg bliver sløv, træt, og får ondt i mine led- især ben og fødder, så det giver helt sig selv, at jeg ikke får dyrket sport i den tid. Træner selv enormt meget, så det er irriterende at holde pause, men du skal tænke på, at herpes er en virus som påvirker dit immunsystem, og som med al mulig anden sygdom, er det bedst at give kroppen ro til at arbejde. Når immunsystemet arbejder, kan den ikke yde maksimalt fysisk. Husk at spise vitaminer (det er også godt hvis du træner meget, da det også tager på immunforsvaret, når man træner en del) :-)

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Sport!

Indlæg af Arenze86 »

Jeg er nemlig selv meget aktivt - har et aktivt job og træner ca. hver 2. dag i fitnesscenter i ca. 1½ time.

Og synes nemlig nogle gange at det svinger lidt med hvor meget energi jeg har - det gør det selvfølgelig også bare alt efter om man nu har en god eller dårlig dag, og i mit tilfælde om det har været ekstra hårdt på arbejdet. Min tanke var så bare om herpes også spiller en rolle, og det gør det så, kan jeg forstå.

Tak for svaret :o)

Besvar