Min "gode" HG historie

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
ny

Min "gode" HG historie

Indlæg af ny »

Hej med jer,

Jeg er 30 år gammel og kvinde! (så er det på plads)
Jeg fik HG første gang i nov 2007.. gik til lægen da det ikke var normalt. Hun sagde at det bare var nogle knopper fordi jeg barberer mig forneden... jeg tænkte det passer ikke. Har barberet mig i 10 år og aldrig noget... 5 dage før havde jeg haft sex med en mand jeg ikke kendte, og ja det er så fra ham (han benægter dog). Jeg kunne knapt nok gå uden det brændte lidt og gjorde ondt.
Jeg gik igen til lægen to dage efter og sagde at nu måtte de gøre noget ved det. De tog en podning fra såret, og den var positiv. Jeg følte også min verden gik under osv... men siden har jeg valgt at HG ikke skal styre mit liv.

Jeg har aldrig haft andre kønssygdomme og føler derfor at det er hårdt at det er HG jeg er ramt af. Men nu har valgt at det ikke skal styre mit liv og har derfor ikke haft udbrud siden indtil nu. Altså 10 måneder efter. Og jeg er slet ikke sikker på om det er HG, da jeg ikke har fået det set efter hos lægen. Men er kommet i behandling for en sikkerheds skyld!!! Nu håber jeg, at behandlingen gør at jeg ikke får det igen, og at jeg kan møde en mand og dyrke noget fed sex og få nogle skønne børn. Jeg spiser sundt, dyrker sport, drikker og fester men sover også godt hver nat... Altså det jeg prøver at sige er, at vi skal lære at leve med det, undgå at tænke på det og ikke lade det styre vores liv.

Endvidere vil jeg lige knytte den bemærkning at jeg er bloddoner og har været det i mange år. Jeg spørger så om jeg stadgi må give blod når jeg har herpes. Svaret var ja, så længe det ikke er i udbrud. Det var lidt en overraskelse, men også et tegn på at vi ikke er dødende på nogen måde.

Og så bør jeg også knytte den kommentar at to af min veninder har mødt deres partnere som begge har herpes. Pigerne er ikke smittet og i dag har begge familier fået børn og er glade..

Min udfordring er at sige det til en ny kæreste, men den er der mange af jer der har.... så opfordringen er. Hvordan siger man at man har herpes til en kæreste? Min tanke er at dyrke sikker sex indtil man ved det skal være mere permanent og derefter tage snakken... Hvad siger I?

Anonym
Indlæg: 7
Tilmeldt: 23. aug 2008, 12:28

Re: Min "gode" HG historie

Indlæg af Anonym »

læs evt "min positive historie" herinde.. Er meget enig i denne...

Besvar