Hvornår kommer kampagnen??

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Queen
Indlæg: 1
Tilmeldt: 7. jul 2008, 14:17

Hvornår kommer kampagnen??

Indlæg af Queen »

Hvor HAR du bare ret!! Og det har flere af jer herinde, der skriver, at der burde være MEGET større fokus på herpes!
Der burde være meget mere oplysning om det, for det er en helvedes ting at få :/
Og det er også psykisk hårdt, for sex er sgu dejligt... og skal helst ikke forbindes med smerte og smitte!

Jeg har selv lige fået herpes for nyligt, og desværre troede jeg, det var en omgang svamp, jeg havde fået først - fordi det kløede helt vildt -
så jeg prøvede selv at behandle svampen med noget, jeg fik i håndkøb... skulle jeg aldrig have gjort, da det jo overhovedet ikke hjalp :(

(Forkortet af redaktionen]

Det er en lille måned siden udbruddet, der kom umiddelbart efter min menstruation. Nu synes jeg så småt, det klør igen! Men måske er det bare psykisk!?
:/

Jeg har også lige fået ny kæreste. Altså, vi har snart været sammen i 3 måneder... hvor sjovt var det lige at fortælle ham det? Ikke specielt skægt. Men heldigvis tog han det pænt, efter at have researchet lidt på emnet - og sandt at sige kunne det jo lige så godt være HAM, der har smittet mig.... men jeg følte mig da lidt skyldig.
Nu håber jeg bare, jeg ikke får flere udbrud (7-9-13) eller at der snart kommer en kur!
Min kæreste og jeg dyrker ikke beskyttet sex, men jeg undersøger mig selv med et spejl, og han holder også øje med sine nedre regioner, og symptomer. Så vi håber at kunne komme det i forkøbet på den måde. Men selvfølgelig er det da en chance at ta'.

Men - trods alt lidt opmuntrende at læse jeres erfaringer herinde i dette forum - så tak for det! :)
Er der nogen, der har gode råd ud i naturmedicin eller andet, som man kan tage og forebygge med??

Held og lykke alle I ramte..... må håbe, der snart blir sat en form for info kampagne i gang om herpes. Det er en klub, der ikke behøver blive større... ;)

Besvar