cold sore maskine??

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Gæst

cold sore maskine??

Indlæg af Gæst »

Her lige et spørgsmål. Kender nogen til cole sore maskinen, og kan den bruges genitalt? Og hvis nogen har prøver, hvad er erfaringen med det så?
Ja, vil gerne ofre pengene på den, hvis bare jeg vidste om det var et lille håb om den virkede.

Gæst

Re: cold sore maskine??

Indlæg af Gæst »

Hej...

Havde netop spurgt om det samme, bare et par timer før dig, på hsv1 forummet, jeg har,som du, heller ikke fået noget respons på spørgsmålet om cold sore maskinen, så tror du ikke det er endnu en smart ide til at tjene på vores pisseirreterende sygdom.

Har iøvrigt en personlig teori om at medecinalindustrien ikke er interesseret i at der bliver forsket i en helbredende løsnig på herpes, i så fald ville de miste deres guldæg i form af salg af diverse herpes salver og piller.

Gæst

Re: cold sore maskine??

Indlæg af Gæst »

[quote="Gæst"]Hej...

Havde netop spurgt om det samme, bare et par timer før dig, på hsv1 forummet, jeg har,som du, heller ikke fået noget respons på spørgsmålet om cold sore maskinen, så tror du ikke det er endnu en smart ide til at tjene på vores pisseirreterende sygdom.

Har iøvrigt en personlig teori om at medecinalindustrien ikke er interesseret i at der bliver forsket i en helbredende løsnig på herpes, i så fald ville de miste deres guldæg i form af salg af diverse herpes salver og piller.[/quote]

Jo det kan sagtens være at det er en "pengemaskine" mere... Synes efterhånden jeg har brugt en mindre formue i piller, salver og dit og dat for at se, om det virker.
Tror nu nok medicinalindustrien forsøger, tænk dig lige, hvad de kunne tjene ved at finde noget helbredende... ja personligt satte jeg mig gerne i stor gæld for at slippe for denne virus, og det tror jeg også andre ville gøre, så jeg tror de arbejder på det. Forestil dig den prestige der ville være i at være den virksomhed, der fandt kuren!!!!
I øvrigt er min erfaring med pillerne, som jeg har forsøgt som forebyggende gennem 8 mdr., at de nok såvidt muligt kunne holde blænerne væk, men gav mig en anden bivirkning i form af idelig kløe genitalt, så en af utallige læger der så på det, mente jeg måske havde vulvodyni. Da jeg holdt med pillerne forsvandt disse symptomer, men blærene..... ja de kom igen!
Kan efterhånden ikke gennemskue hvad der er værst. For 2 uger siden fik jeg igen udbrud, som jeg bestemte IKKE at slå ned med piller, og det har været det værste udbrud indtil nu. Det er knapt helet, og var bare så stort og dybt, at jeg næste gang tror jeg tager pillerne og kløen. Ja.. vær så god, vælg mellem pest eller kolera! Ja, det er ikke engang det værste, det værste er det psykiske aspekt ved at føle sig "befængt" og altid være bange for at smitte sin partner. Jeg har Verdens mest forstående kæreste, men derfor vil jeg stadig blive dybt ulykkelig, hvis en dag jeg kom til at smitte.
Lad os alle håbe, at er kommer noget, som for altid vil kunne holde skidtet væk.

Klarsson

Re: cold sore maskine??

Indlæg af Klarsson »

Det er godt, når der er nogen, der kan hjælpe dig i alle disse spørgsmål med penge. Men nu skal du høre. https://inkasso.com - vi skal se flere detaljer. Jeg tror, at den kan bruges til at løse nogle spørgsmål med penge i princippe

Besvar