Udslæt?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
mickey mouse
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12. maj 2008, 10:34

Udslæt?

Indlæg af mickey mouse »

Hej.

Jeg er en pige på 20 år, som er bange for jeg er blevet smittet med herpes..:(
Har læst de fleste indlæg igennem herinde og meget har været til hjælp.
Dog kan jeg ikke forstå at ingen nævner noget om udslæt på kroppen? Det er nemlig det størte problem for mig - et udslæt på min krop som klør helt vildt!
Har dog også de væskende bylder forneden, fik dem i torsdags og de er allerede ved at være væk (mandag). De har skam også været ømme, men det er altså udslætten der tynger mig mest!

Nogle der har oplevet det samme eller kender noget til det?

Mvh. en fortvivlet pige.

gæsten

Re: Udslæt?

Indlæg af gæsten »

Hej jeg er en fyr på 36. Jeg tror jeg har fået herpes og jeg måske har smittet min kone eller hun har smittet mig. Det mærkelige er at jeg ved jeg ikke har været sammen med andre og det er jeg 99% sikker på hun heller ikke har. Vi har været sammen et par år nu. Hvordan kan det ske og kan det påvises med 100% sikkerhed?

Anonym

Re: Udslæt?

Indlæg af Anonym »

@ Mickey Mouse

Jeg ved godt nok ikke helt, hvad det udslæt du har er. Min første tanke er, om det kan være noget andet, du også har? Hvor stort er området, og hvor sidder det på kroppen? Jeg ville nok se min læge, og høre, om det er herpes virus, der gør det. Eller vente, og se om der ikke er nogen, der svarer herinde, og som ved mere end mig ;-)

@ Gæsten

Herpes virus kan sidde i kroppen i årevis før det smitter, derfor er det meget muligt. Jeg tror ikke, det kan påvises, men det er jeg ikke sikker på.

Anonym

Re: Udslæt?

Indlæg af Anonym »

[quote="Anonym"]@ Gæsten

Herpes virus kan sidde i kroppen i årevis før det smitter, derfor er det meget muligt. Jeg tror ikke, det kan påvises, men det er jeg ikke sikker på.[/quote]

Ah! Jeg forstod lige spørgsmålet. Din læge kan påvise, om du har herpes, er jeg ret sikker på.

Besvar