Hjælp og info ønskes

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Den fortvivlende
Indlæg: 1
Tilmeldt: 30. apr 2008, 21:09

Hjælp og info ønskes

Indlæg af Den fortvivlende »

Ja jeg blev smittet med genitalis herpes af en ex der vidste han havde noget og havde haft det i mange år.
Dog uden at sige noget til mig.
Jeg følte at han gav mig dødsdommen, i mine øjne kunne han lige så godt have givet mig AIDS det var hvad jeg følte og også sagde til ham.
Jeg var rasende og skuffet og sindsyg ked af det... Jeg følte han berøvede en del af mit liv, som han ikke havde ret til..
Da jeg faldet lidt til ro og begyndte at tænke over det, prøvede jeg at sætte mig i det sted, hvis han havde sagt det i starten af vores forhold inden vi havde lavet noget - var jeg skredet må jeg indrømme.. Og det er sådan jeg også ser på det den dag idag, og er derofr også bange for min kommende partner tænker sådan..
Jeg har haft det nu i 4-5 år og mærker ikke sådan rigtig til det.
Jeg har indtil nu kun oplevet at have 4 små hvide "prikker" (4 på stribe kalder jeg dem) på min højre indre skamlæbe.
Jeg får nogle gange sådan nogle stikkende fornemmelser i mit underliv, men ellers mærker jeg ingen af de ting i beskriver.
Jeg har føler STOR skam og ingen ved jeg har det, udover mig selv og selvfølgelig min klovn af en ex.
Nu er det så det at jeg har mødt en super sød mand, og vi er nået til det punkt hvor man begynder at kæle for hinanden osv
Og jeg vil jo ikke smitte ham og han kan ikke tåle kondomer :-S what to do hvordan gør man så ?
Da vi jo ikke kan have et forhold uden at dyrke sex med hinanden... (jeg er 31 og han er 29 så vi er jo begge i den aktive ende af sex skalaen)
Så hvad ville i gøre ? Jeg er simpelthen for flov og har ikke lyst til at fortælle ham det..

Gæst

Re: Hjælp og info ønskes

Indlæg af Gæst »

Du skal under alle omstændigheder fortælle, at du har herpes inden i begynder at dyrke sex. Alle ikke-smittede har krav på at kende til risikoen. Desuden synes jeg, at det lyder lidt hårdt, at du ikke ville have indledt et forhold til din ex, hvis du havde vidst, at han havde herpes. Hallo - kondomet er opfundet, og risikoen for smitte er minimal, når der ikke er udbrud. Ville du også have droppet en fyr med herpes på munden? Det er jo sådan set det samme.

Her er en mulighed for gummiallergikere:
http://www.fabrikkernes-depot.dk/index- ... age582.htm

Hos Kondomland kan du få latexfri kondomer:
http://www.kondomland.dk/latex_fri_kond ... e40295c073

Hos Condomeriet kan du købe femidomer, der også kan bebyttes af gummiallergikere, og hvis I ikke er sarte, kan I forsøge jer med kondomer af fåretarm ;o) hvilket også forhandles fra siden:
http://www.sexogsundhed.dk/?id=260&name ... 20kondomer.

I det hele taget er det jo kun fantasien, der sætter grænser for måden at glæde sig sammen på, når man vil hinanden, og der er sød musik i luften.

Læs også svaret her på siden til "Hvordan siger jeg det til en mulig ny kæreste?" under "Dit sexliv".

Hvis du fortæller ham om din "hudlidelse" på en seriøs og afslappet måde, giver ham tid til at undersøge sagen nærmere på nettet m.v. og lader det være op til ham hvordan & hvorledes, og han alligevel vælger at droppe dig, var han ikke interesseret nok og der med ikke god nok til dig.

Held og lykke - venlig hilsen K.L.

Besvar