Herpes og udflåd

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Gæst

Herpes og udflåd

Indlæg af Gæst »

Hej. Jeg fik for en måned siden konstateret herpes. Jeg havde voldsomt mange blistrer, hævelser, rødme mm. men ingen udflåd. Nu har jeg igen fået et udbrud, men denne gang har jeg voldsomt udflåd - meget tykt og grynet. Derfor ville jeg høre, om der er andre som lider af dette under et herpesudbrud, eller om det er noget jeg burde være nervøs for?

Mange tak.

Gæst

Re: Herpes og udflåd

Indlæg af Gæst »

ved ikke om det har været et tilfælde men de 2 gange jeg har haft herpes udbrud der har jeg også fået unormal udflåde og det har været underlivsbetændelse og svamp

Gæst

Re: Herpes og udflåd

Indlæg af Gæst »

Hvis du har taget medicin under dine herpes udbryd, Aciclovir eller lignende kan det godt tænkes at det har fremprovokeret at du har fået svamp.
Det er ihvertfald min erfaring med medicinen, og det er rigtig træls. Ikke nok med man har herpes for neden, så skal man også døje med svamp. Jeg har været på flere svampekure, men det bliver ved med at vende tilbage. På samme tid tør jeg ikke at droppe medicinen - jeg tager aciclovir hevr gang jeg får udbrud, for mine udbrud er begyndt at blive hyppigere de seneste 6 måneder. Troede ellers at virus ville slappe lidt mere af jo længere man havde det, men efter jeg nu har levet med herpes i 5 år ser det ikke sådan ud. Desværre! Men kom igang med svampekur - det er nemt og hurtigt overstået!!!

baditte
Indlæg: 3
Tilmeldt: 12. okt 2009, 12:30

Re: Herpes og udflåd

Indlæg af baditte »

Jeg har haft herpes G gennem 2 år. Er lige stoppet 1 års behandling med medicin. Har både under behandlingen og nu rigelig brunlig udflod. Havde en måned med svamp forneden under behandlingnen, som jeg kæmpede med. Har stadig brunlig udflod men føler ingen symptomer på svamp igen.
Er der andre der har problemer med udflod? Har spiral - har tænkt om det mon er en dårlig idé?
Erfaringer søges!!!

Besvar