Søger informationer...

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
B

Søger informationer...

Indlæg af B »

Hej der ude...

Jeg er en pige på 19år og har lige fået konstateret hg for 2 dage siden og ved ikke så meget... Desværre kan min læge ikke fortælle mig så meget så følger mig virkelig på bar bund.
Det hele startede med at jeg fik blære betændelse, men efter nogle dage var jeg fuld stændig hævet for neden, fyldt med store væskende blærer og kunne (kan stadig) ikke gå, stå, ligge eller sidde. Nu er blærerne holdt op med at væske, men har dannet store sår. Men fordi jeg bor hjemme og stort set ikke kan bevæge mig har jeg endnu ikke fået fortalt min kæreste om dette. Da jeg fik afvide at jeg havde hg gik jeg på nettet for at læse lidt om sygdommen, og på alle sider står der at den mest hyggige smitte form er seksuel kontakt, men det fører til mit spørgsmål: Hvad er da eventuelle andre smitte årsager?... Ingen af os har lidt af forkøleses sår og han har aldrig haft symptoner på hg så synes det er lidt underligt...

Men nu hvor jeg har hg hvad gør jeg så...?
Jeg fik afvide at jeg skulle tage tabbeletterne Aciclover 5 gange om dagen i 5 dage, men intet har ændret sig. jeg kan stadig ikke gå og toitlet besøg er direkte marerigt!! Jeg har svært ved at bukke med ned efter ting og kan KUN ligge på ryggen, hvilke virkelig gernere min søvn. Jeg har heller ingen appetit. Man er sulten og tørstig, men lige så snart man har fyldt tallerkenen eller glasset så vil det bare ikke ned.
Er det bare mig eller er første gang så uhyggelig og forfærdelig...?

Jeg føler mig virkelig ynkelig og håber at nogle herinde måske havde et svar eller to..

Betina

Kristian
Samaritan
Samaritan
Indlæg: 36
Tilmeldt: 26. jan 2008, 12:16

Re: Søger informationer...

Indlæg af Kristian »

Av av. Ja det er ikke sjov. Jeg husker stadig min først gang. Var også ret hårdt ramt.
Du skal spise dine piller, og så skal du sørge for at holde det så rent som muligt. Så heler det meget hurtigere. Skin-tonic er faktisk fint. Gerne en alm. fra matas som har en lille smule alkohol i.
Det er vist altid slemt første gang. Og mange får det altså ikke igen. Heldige asner. Der er nogen som gør.
Det bliver svagere med tiden. Så cheer up. Nu får jeg kun 3-4 bitte små vabler når jeg får det.

Besvar