Erfaringer med "cold sore machine"

Forum for søde mennesker med et sår på læben
Besvar
Skofine
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12. mar 2012, 10:35

Erfaringer med "cold sore machine"

Indlæg af Skofine »

Netop hjemvendt fra en dejlig skiferie med sol og varme og et herpes udbrud, så hele min underlæbe er et stort sår - både udvendigt og ind i munden + en stor på overlæben i den ene side.
Jeg har lidt af herpes på læberne så langt tilbage jeg kan huske ( er 47 år i dag ), husker ikke hvad eller hvordan det første udbrud var. Som barn havde jeg i lange perioder forkølelsessår hele tiden. Når den ene var ved at gå væk, afløste en ny. I dag får jeg måske et udbrud hvert kvartal, nogle gange kan jeg godt få en tre fire stykker i rap, inden der igen er ro på virusset. Dog får jeg som voksen et udbrud, når jeg er på skiferie eller på solferie, har selv en formodning om, at det skyldes solen!!
Diverse cremer i håndkøb har ikke kunnet holde det nede!!
Jeg har så ondt lige nu, at jeg må tage smertestillende for at kunne komme igennem specielt natten, hvor det bliver tør, svider m.m. Det kribler og krabler i hele mit kæbeparti og kinder, som om der kravler små dyr rundt under huden.
Jeg har ALDRIG haft så voldsomt et udbrud som nu - ALDRIG.
I går aftes sidder jeg og surfer lidt på nettet, havde håbet at finde den ultimative løsning på dette helvede - nemlig en vaccine, men suk - fandt det ej. Falder dog over dette forum og andre folks erfaringer.
Nogle nævner en "cold sore machine", har også fundet den på nettet. Har egentlig kun kunnet læse positivt om den, men det er ved at være nogle år tilbage. Er der nogen nu, der sidder inde med positive erfaringer eller hvordan den er i brug?
Ligeledes vil jeg starte op med Longo Vital, som et boost til immunforsvaret. Er der nogen der har andre gode erfaringer om noget, der har hjulpet dem rigtig godt? Har læst om "herpecilin" skulle være effektivt, når der er åbne sår.
Håber der er nogen, der vil dele ud af deres erfaringer, det her er forfærdeligt!!!

Besvar