syg...

Forum for søde mennesker med et sår på læben
Besvar
Pia Hansen
Indlæg: 1
Tilmeldt: 4. aug 2009, 10:38

syg...

Indlæg af Pia Hansen »

jeg har haft Herpes (har ikke fået diagnosticere om jeg har både 1 & 2), anyway, jeg har meget få udbrud på den pøverste etage :), og heller ikke sår i den nedre, men mine blærer dannes på midten af ballerne, oftest på den højre, der kommer hævelse af lymfekirtlen i lysken, og en brændnede smerte i benet - det kan være svært at støtte på det. Men altialt forholdsvis fredeligt (i forhold til de historier jeg har læst her på forum - stakkels stakkles jer).
Ny her for en 3-4 dage siden fik jeg hovedpine - sindsyg stærk!!mindste bevægelse fik det til at føles som mit hoved blev flækket (hvis man kan forestille sig det) samtidig en smule feber, og muskelømhed over hele kroppen somom jeg havde work-out'et i 10 timer!! træt-træt-træt .. alm. smertestillende piller kunne ikke fjerne smerter og ubehag. Det er på retur nu, men jeg funderer på, om Herpes kan give symptomer som beskrevet? ligner meget influenza.

God vind til jer alle

Kristian
Samaritan
Samaritan
Indlæg: 36
Tilmeldt: 26. jan 2008, 12:16

Re: syg...

Indlæg af Kristian »

Ja det kan de godt.
Jeg havde et udbrud hvor jeg fik meget kraftige smerter, eller snarer jag, i nakken, og svær hovedpine. Var ekstremt træt i flere uger bagefter. Tør svælg og alle alm. influenza symptomer.
Men havde det kun engang.

Besvar