Herpes - Alternativ behandling (vinaminer/mineraler)

Forum for søde mennesker med et sår på læben
Besvar
hans123

Herpes - Alternativ behandling (vinaminer/mineraler)

Indlæg af hans123 »

Da jeg selv er ramt af herpes og ved hvor meget det irritere en til det yderste, vil jeg lige give min erfaring videre.

Efter meget søgning på emnet, er jeg kommet frem til en "redningskur" for mig, som er at hver gang jeg kan se der er et nyt angreb på vej, indtager jeg et vitamintilskud/mineraler som får det væk med det samme (har afprøvet det i 5 mdr. og det har virket på alle nye angreb).

Vitamintilskud: Longo Vital Classic 2 stk.

Mineraler: Berthelsens Mineraler 3 stk.

Det kan siges at vintaminerne/mineralerne er anbefalet af mange læger som kosttilskud til herdagsbrug, dog har jeg bare fundet ud af at det kan holde mig fri fra udbrud af herpes :D.

Håber andre kan få glæde af dette.

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Herpes - Alternativ behandling (vinaminer/mineraler)

Indlæg af Arenze86 »

Altså du tager dem kun ved udbrud? Hvor længe? Er det antal du skriver om dagen? Skal de fordeles, eller tages 1 gang dagligt?

Hvor køber du i øvrigt Berthelsen?

kathrine

Re: Herpes - Alternativ behandling (vinaminer/mineraler)

Indlæg af kathrine »

Jeg tager også longo vital hver dag, for at forebygge eventuelle udbrud. Jeg har ikke haft et eneste udbrud siden! Det hjalp mig rigtig meget, så kan klart anbefale det. :D
Men undgår også for meget "usundt". Chokolade og nødder er jeg ikke så glad for længere. ;) Man må lære at leve med sit herpes.

Tror jeg er en af de sjældne tilfælde med Herpes Simplex type 1, i underlivet? Har fået det af vide af min læge, finder det meget besynderligt. Men sådan er det... heh. :)

Besvar