jeg vil gerne møde ligesindende..

Tal direkte med ligesindede mennesker
Besvar
sygeplejerske
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12. dec 2015, 21:16

jeg vil gerne møde ligesindende..

Indlæg af sygeplejerske »

Hej

Jeg bor i Nordsjælland og overvejer for tiden at starte en gruppe op, hvor man kan møde og tale med ligesindede. Jeg ved at der er mange derude der døjer med alverdens problemer i relation til herpes G. Tænk sig en gruppe, hvor vi kan lære af, inspirere og lytte til hinanden.
Der er så mange tabuer forbundet med sygdommen og jeg kan mærke at jeg er kommet dertil, hvor jeg gerne vil "springe ud" og kunne leve et normalt liv. Lige præcis som inden herpes kom ind i mit liv.
Skriv, hvis du har noget på hjerte, har inspiration eller kan se dig selv i sådan en gruppe.
Der er mange muligheder i spil og jeg savner da også en kæreste og det hele ville bare være så meget nemmere, hvis det var en der også havde sygdommen.
Jeg er kvinde og i starten af 40erne.....
Skriv enten via denne tråd eller til min mail.

Venlige hilsener
Mig ;)

jlmjlm
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12. sep 2016, 16:39

Re: jeg vil gerne møde ligesindende..

Indlæg af jlmjlm »

Hej hej

Det er jo ved at være et stykke tid siden du kom med dit indlæg. men hvor er det dejligt endelig at have fundet et sted hvor man kan dele sine frustrationer
omkring herpes g.
Jeg har været single et par år nu, eget valg, men er nu aktiv dater. Mødte en skøn kvinde for et par måneder siden, det virkede rigtigt og vi var meget glade for hinanden. Jeg vidste godt at jeg blev nød til at fortælle hende at jeg havde herpes g virus i kroppen, men det var ikke nemt. Jo mere glade vi blev for hinanden og jo tætter vi kom på at skulle sove sammen, ja jo svære blev det at få det sagt. Jeg fik det endelig sagt, og hun havde ikke noget problem med det. Vi ses desværre ikke mere, ikke pga herpes g, men fordi jeg i den periode hvor jeg ikke kunne få det sagt, følte mig rimlig hæmmet i at fortælle hende om mine følelser for hende, og havde svært ved at kende mine egne følelser, fordi jeg var bange for at blive afvist,når hun fandt ud af hvad jeg havde herpes g. Paradoks... Ja meget! Jeg har besluttet mig for at fortælle det ret hurtig, næste gang jeg skal på date, altså hvis det er en kvinde jeg føler det rigtige for. Jeg vil ikke længere lade mig hæmme af det. Men som du skriver ville det da være nemmere at møde en som fejler det samme. Der er rimlig gode odds, med 1 ud af 5 fejler det samme som os.

leaa96ab
Samaritan
Samaritan
Indlæg: 44
Tilmeldt: 20. jan 2016, 05:45

Re: jeg vil gerne møde ligesindende..

Indlæg af leaa96ab »

Godt,du er ærlig..! Trods det er hårdt.. Alle fortjener valget.. Jeg har personligt lidt sä meget,at jeg bare ikke kan udsætte én. Også selvom han vidste det. Men det er pga. Min erfaring med Herpes type 2. , - (har ikke "kun" udbrud, men nervebetændelse, udbrud i øjet og på læben ). Men det sker gudskelov sjældent. Jeg har før skrevet til hende, der skrev indlægget, tror desværre ikke, hun er aktiv mere :-/ Ville ellers meget gerne mødes med nogle, der har det, for er enormt ensomt. Var i en FB gruppe, startet af Nadia Bressendorf. (Hun har et mellemnavn, jeg ikke husker,men hun kan findes, hvis du søger på navnet. Der er vist kun én med dette navn.) kh. Leyla.

leaa96ab
Samaritan
Samaritan
Indlæg: 44
Tilmeldt: 20. jan 2016, 05:45

Re: jeg vil gerne møde ligesindende..

Indlæg af leaa96ab »

Ps. Milia er mellemnavnet. Jeg skrev selv en besked engang til hende, om at jeg gerne ville ind i hendes gruppe for hsv-2 og 1 genitalis.

Besvar