Kæmpe udbrud - hjælp

Tal direkte med ligesindede mennesker
Besvar
Charlottequinde
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29. okt 2014, 23:20

Kæmpe udbrud - hjælp

Indlæg af Charlottequinde »

Har kæmpet med herpes i snart 10 år. Men denne omgang slår alt, og jeg startede med de typiske smerter, men nu i spiserøret, som min læge ikke troede mig på før jeg var igennem en gastroskopi på 4.dagen. Dvs. 4 dage uden tabletter!
Under gastroskopien sivede noget savl ned i ve.øje så jeg fik også udbrud i ve. Øje! Så vandrede herpes'en ned i mavesækken, så når jeg endelig fik noget ned gennem halsen, så svider det i maven og nu tarmene. De sidste 3 dage desuden også genitalt - både fortil og bagtil foruden nu i svælget og i det eustatiske rør.
Jeg er fortvivlet og meget træt, går på arbejde, men kan snart ikke hænge sammen Vågner gang på gang pga. Smerterne fra alle de ovennævnte steder.

Charlottequinde
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29. okt 2014, 23:20

Re: Kæmpe udbrud - hjælp

Indlæg af Charlottequinde »

Hej igen,
Har i dag været til læge for at evt. få noget andet end Aciclovir, der åbenbart ikke kan slå det ned. Men blev i stedte henvist til Infektions,Medicinsk afd. på sygehuset, ti indkaldelse snarligt - forhåbentligt :shock:

leaa96ab
Samaritan
Samaritan
Indlæg: 44
Tilmeldt: 20. jan 2016, 05:45

Re: Kæmpe udbrud - hjælp

Indlæg af leaa96ab »

Hej, jeg er nyligt tilmeldt, og faldt nu over dit indlæg. Blev meget berørt af, hvor meget, du har lidt! Håber inderligt, du er ok idag. Jeg har selv hsv 2 kun. Tænker, om det er hsv 2, du har ? Jeg har fået nervebetændelse af det. Hele højre ben og balle smerter dagligt. Genitalt er min hud ekstremt medtaget og har nerveskader dér også. I højre ansigtsdel er jeg blevet lettere "slap". Dvs mindre nerveskader også. Ufatteligt, hvad denne sygdom kan bedrive af destruktion af ens krop. Skriv meget gerne, hvis du ser dette, og har lyst. Kh. Leyla.

Besvar